model do wykonania formy

Dyskusje na tematy związane z przygotowywaniem form.

Autor tematu
rodri
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 5
Rejestracja: 23 mar 2009, 08:57
Lokalizacja: Wrocław

model do wykonania formy

#1

Post napisał: rodri » 31 mar 2018, 20:10

Witam. Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, więc postanowiłem znaleźć forum w tym temacie i popytać . Przeczytałem wiele wpisów o podobnej tematyce, pytałem w kilku zakładach i wszyscy mówią co innego, udzielając odmiennych rad.
Potrzebuje wymodelować w 3D i zrobić model do wykonania formy silikonowej ( 100 X 100 cm ) do odlewu żywicy. Struktura 3D jak na zdjęciu, kwadraty wyoblone o rozmiarze podstawy 1 cm więc są to drobne elementy. Moje pytanie… czy można wykonać taką formę o powierzchni błyszczącej i satynowej o bardzo precyzyjnym wykonaniu szczegółów tej struktury niemal jak w formie wtryskowej. Zdaje sobie sprawę ile kosztuje zrobienie takiej formy, ja jednak mam ograniczony budżet i szukam prostszego i tańszego rozwiązania w materiale łatwiejszym w obróbce.
Czy jesteście mi w stanie pomóc i doradzić jak wykonać taką formę lub wskazać zakład który podejmie się takiego zlecenia ? Jestem z Wrocławia
Obrazek




JanŻelazny
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 218
Rejestracja: 04 mar 2018, 09:38

Re: model do wykonania formy

#2

Post napisał: JanŻelazny » 31 mar 2018, 20:36

a co to ma byc odlewane z tej zywicy ?
generalnie zywica to dosyć wstrętny materiał do pracy...smród nieziemski...


Steryd
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4119
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: model do wykonania formy

#3

Post napisał: Steryd » 31 mar 2018, 22:29