FTW pisze:Mam tą samą DTR. To nie jest ani pomiar 2 (bicie stożka) ani 3 (równoległość przesuwu tulei). Te są u mnie w normie. Interesuje mnie jaki dopuszczalny luz może mieć pinola w tulei. Zastanawiam się czy nie dać jej ewentualnie do chromowania.
A to Sorry

źle zrozumiałem twoje pytanie, sprawdzałem właśnie DTR od WS151 i WSD 16 jak w pierwszym jest tabela to są podane te same pomiary a w drugiej wcięło tabelę z danymi pomiarów.

Osobiście bym przyjął wartość która nie przekracza wartości bicia wrzeciona.
rc36 pisze:Zastanawiam się czy nie dać jej ewentualnie do chromowania.
Korpus jest bardziej zużyty niż pinola, więc chromowanie nic nie da. Jedyny sposób naprawy to rozwiercenie wytaczadłem + nadwymiarowa pinola.
Niekoniecznie. To samo chciałem zrobić w mojej WSD 16, czyli przeszlifowanie otworu w korpusie i chrom na tulei wrzeciona, jednak nie znalazłem w okolicy galwanizerni która położyła by tzw. chrom techniczny niestety.