Sterownik silnika, a silnik krokowy

Dyskusje na temat silników krokowych i sterowników silników krokowych.

Leoo
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 4017
Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#11

Post napisał: Leoo » 26 paź 2007, 22:39

kwarc pisze:... w profesjonalnych sprzetach takie silniki zasila sie sterownikami pracujacymi do 300V...
Kolega ma rację ale jeśli ma na myśli duże silniki o dużej indukcyjności.
Tu rozmawiamy o silniku 2A/9,1mH.
kwarc pisze:[poprostu pomijasz z nieswiadomosci kilka kluczowych zjawisk wystepujacych podczas zasilania silnikow]. kwarc
Skąd ja znam ten styl? Znowu Kolega wie coś, czego nawet fizycy nie odkryli? Może Kolega ujawni rąbek "ciemnej strony mocy" wydzielanej podczas zasilania silników?



Tagi:

Awatar użytkownika

kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

#12

Post napisał: kwarc » 27 paź 2007, 14:38

zeby niewdawac sie w bezplodne dyskusje z niedowiarkami proponuje zapoznac sie z np. produktami firmy GERBER-LAHR kropka
kwarc
albo np. http://www.amci.com/stepper-motor-contr ... QgodgkDdTA

ziemia od jakiegos czasu niejest juz płaska.[/list]


Leoo
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 4017
Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#13

Post napisał: Leoo » 27 paź 2007, 18:13

Pierwsza sprawa: Google wskazało trzy adresy po wpisaniu hasła "GERBER-LAHR". Bynajmniej nie dotyczą one ani silników ani sterowników.
Na stronie AMCI faktycznie są sterowniki z magistralą 310V ale nawet ja - analfabeta przeczytałem:
"Note:
AMCI stepper motors are designed for 310 Vdc operation. Other manufacturer's motors may not be compatible with the SD31060i 310V bus. Contact motor manufacturer for compatibility. "
O ile kolega Pioter posiada silnik firmy AMCI to niema problemu.
O uzwojeniach silników firma nie podaje żadnych informacji poza wartością prądu.
Silnik podobny do tytułowego tj. SM23-130 1Nm/2A, którego charakterystyki są publikowane, pracował ze sterownikiem SD17040, magistrala 170V a nie 310V.

Myślę, że kolega kwarc, zamin zacznie wymyślać Ludziom o nieuków, sam poczyta i pomyśli - podobno to wcale nie boli.

Awatar użytkownika

kwarc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5
Posty: 1058
Rejestracja: 06 sty 2007, 18:13
Lokalizacja: Mgławica Andromedy

#14

Post napisał: kwarc » 27 paź 2007, 19:04

deszcz leje a mowia ze jest sucho.kwarc


Autor tematu
Pioter
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 25 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: Gdynia

#15

Post napisał: Pioter » 27 paź 2007, 20:08

Leoo pisze: O ile kolega Pioter posiada silnik firmy AMCI to niema problemu.
O uzwojeniach silników firma nie podaje żadnych informacji poza wartością prądu.
Silnik podobny do tytułowego tj. SM23-130 1Nm/2A,
Nie mam pojęcia jakiej firmy są te silniki które mam, naklejka na obudowie jest częściowo zdrapana, widnieją na niej tylko dane.
Jego wymiary to 80x56x56mm, waga 1,15Kg.

wg, naklejki na obudowie mają 1,9Nm/2A.


Leoo
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 4017
Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#16

Post napisał: Leoo » 27 paź 2007, 20:36

Pioter pisze:wg, naklejki na obudowie mają 1,9Nm/2A.
Bliższym będzie SM23-240 ale sterownik ten sam. Proszę zapytać AMCI ile będzie kosztował SD17040 a ile nasz SSK-B01. Pierwszy i drugi oferuje tylko pełny krok lub półkrok.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Silniki Krokowe / Sterowniki Silników Krokowych”