Nowe zajecie

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
baton
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 8
Posty: 14
Rejestracja: 06 wrz 2007, 20:31
Lokalizacja: Kraków

Nowe zajecie

#1

Post napisał: baton » 08 wrz 2007, 18:47

Witam wszystkich serdecznie!

Zycie zmisza mnie do 'przebranzowienia' :roll:
Musze opanowac obsluge ponizszych maszyn (i jeszcze kilku) ... Produkowane na nich sa glownie sruby wytrzeymalosciowe, ale rowniez wiele innych elementow.

Generalnie jestem w temacie zielony, ale szybko sie ucze. Koncze budownictwo na Politechnice Krakowskiej. Z prezentowanymi maszynami bede mial stycznosc codziennie. Z fachowcami je obslugujacymi rowniez.

Docelowo mam zamiar produkowac i zarabiac tym na zycie...

Pytanie na poczatek: Jaka maszyna typu CNC moze zastapic ten 'park maszyn' i ile kosztuje :razz: Planuje 'zautomatyzowac' w przyszlosci.

Oczywiscie przepraszam za nieuniknione lamerstwo...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Tagi:


ERNEST KUCZEK
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5
Posty: 1121
Rejestracja: 13 kwie 2006, 02:59
Lokalizacja: planeta ziemia

#2

Post napisał: ERNEST KUCZEK » 08 wrz 2007, 19:08

na zdjeciach masz tokarki, frezarke i wiertarke. wiec tokarka CNC i frezarka CNC moze to zastapic. ile kosztuja? zaleznie od producenta, klasy maszyny no i przedewszystkim czy cie interesuje uzywana czy nowa. trafiles na forum gdzie ludzie sami robia CNC maszyny lepsze czy tez mniej lepsze ale finansowo przystepne. moze na poczatek warto pomyslec o przerobce maszyn manualnych na cnc.
POZDRAWIAM


Autor tematu
baton
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 8
Posty: 14
Rejestracja: 06 wrz 2007, 20:31
Lokalizacja: Kraków

#3

Post napisał: baton » 08 wrz 2007, 19:27

Do grona tych maszyn niedlugo dolaczy tokarka SN 50C - czy ja rowniez mozna przerobic na CNC ?