
czas na grzmota
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 148
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
łoza są w dobrym stanie bez wżerów i rys, więc poprawiac nie trzeba
poza tym co miało byc rozebrane to zostało rozebrane, stół i jewo nakretka rownież, mocowanie tocznej będzie na podobnej zasadzie, z wkładką z brązu zamiast nakretki trapezowej ma sie rozumieć - mocowanie tegoż na bolec.
przy okazji zmalowalem korpus zetki, teraz czekam na rupiecie z zelastwa, elektronike z silniczkami, falownik itp, zanim doczekam się śrubek napedowych to przy pokazji zaczne obudowę robić,bo gdzies w koncu trzeba tą elektronike przytroczyć.
cy fotki, bo wiecej poki co to bez sensu


poza tym co miało byc rozebrane to zostało rozebrane, stół i jewo nakretka rownież, mocowanie tocznej będzie na podobnej zasadzie, z wkładką z brązu zamiast nakretki trapezowej ma sie rozumieć - mocowanie tegoż na bolec.
przy okazji zmalowalem korpus zetki, teraz czekam na rupiecie z zelastwa, elektronike z silniczkami, falownik itp, zanim doczekam się śrubek napedowych to przy pokazji zaczne obudowę robić,bo gdzies w koncu trzeba tą elektronike przytroczyć.
cy fotki, bo wiecej poki co to bez sensu
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 148
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
w zetce będzie srubka hiwin 2505 łozyskowana w lozyskach wzdluznych, na czopie koło pasowe zebate na taper locku HTD8M na pasek 20 mm z 30
siedzisko nakretki trzeba wykonac nowe, bo nakretki trapezowej wykorzystać sie nie da, co ciekawe nakretka przykrecona do podstawy na srubach m8 a otwory montazowe fi 13, sruby z łbami 6 katnymi, jakby były łby walcowe imbusowe to zwyczajnie by wpadły
teraz musze rozrysowac kostkę osi poprzecznej, wpierw umyc starą i zdjąc wymiary, a także tulejkę pomocniczą z kołnierzem dla bloku lozyskowego, aby osadzić to w oryginalnej osi korpusu - co prawda to oś napędu mechanicznego osi podluznej, no ale można wykorzystać.
siedzisko nakretki trzeba wykonac nowe, bo nakretki trapezowej wykorzystać sie nie da, co ciekawe nakretka przykrecona do podstawy na srubach m8 a otwory montazowe fi 13, sruby z łbami 6 katnymi, jakby były łby walcowe imbusowe to zwyczajnie by wpadły
teraz musze rozrysowac kostkę osi poprzecznej, wpierw umyc starą i zdjąc wymiary, a także tulejkę pomocniczą z kołnierzem dla bloku lozyskowego, aby osadzić to w oryginalnej osi korpusu - co prawda to oś napędu mechanicznego osi podluznej, no ale można wykorzystać.
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 148
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
nie widziałem zadnej półki olejowej, jeno punkty olejowe dla prowadnic, to na filmie smarnym chodziło, jakiegoś zasobnika nie ma, no może jedynie ten zygzak olejowy na stole, no mniejsza z ty,m poki co, jeszcze pomyslę nad tym
a póki co troche żelastwa przyjechało na przeciwwage, wysmarkalem tez obudowe przednią wraz z mocowaniem korkowca.
odważniki

przednia obudowa wraz z pokrywką (na glebie)
i na koncu przedni wieszak do przeciwwagi

a póki co troche żelastwa przyjechało na przeciwwage, wysmarkalem tez obudowe przednią wraz z mocowaniem korkowca.
odważniki
przednia obudowa wraz z pokrywką (na glebie)
i na koncu przedni wieszak do przeciwwagi
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign