Jaki gatunek stali na walce do młynka
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Jaki gatunek stali na walce do młynka
Nie wiedziałem w którym dziale napisać, więc napisałem tutaj. Chciałem się zapytać jaki wybrać gatunek stali na walce do młynka do maku, w pobliskiej hurtowni mają tylko S235, ale nie wiem czy nie będzie on za słaby. Myślałem nad C45 albo 18G2A ale nie znam się za bardzo na dobieraniu materiału. Walce będą miały średnice 57mm na długości około 150, a na końcach będę osadzone na łożyskach o średnicy wałka 20mm i z jednej strony będą za łożyskami dwie zębatki na średnicy 19 i szerokości 25mm.
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
-
Jesli akceptujesz fakt ze resztki produktu spozywczego ( tluszcz ) pozostana na walku ( co oznacza ze beda fermentowac, gnic I namnarzac bakterie ) to owszem - w ten sposob nie dopuscisz do korozji w jakims tam zakresie....
Natomiast jesli planujesz myc te urzadzenie - co jest przyjetym zwyczajem od 17 wieku w ktorym pewien badacz o nazwisku Leeuwenhoek odkryl mikroustroje zwane bakteriami - wracajac do tematu - jak umyjesz to zardzewieje I bedziesz nie tylko jadl te rdze z makiem ale prawdopodobnie jakies drobnoustroje ktore lubia na rdzy zerowac tez.
Natomiast jesli planujesz myc te urzadzenie - co jest przyjetym zwyczajem od 17 wieku w ktorym pewien badacz o nazwisku Leeuwenhoek odkryl mikroustroje zwane bakteriami - wracajac do tematu - jak umyjesz to zardzewieje I bedziesz nie tylko jadl te rdze z makiem ale prawdopodobnie jakies drobnoustroje ktore lubia na rdzy zerowac tez.
-
- Posty w temacie: 1
Maszynki do mięsa maja noże i siatki ze stali czarnej i jakoś nikt nie umarł od tego ,co najwyżej uzupełnił niedobory żelaza. Jak chcesz to, do firmy przetwórstwa spożywczego, to przepisy są bezwzględne, tylko nierdzewka.InzSpawalnik pisze:Stal czarna I produkty spozywcze ????