Dochodzący do A1 ( oznaczony E )- prowadzi do krańcówki
Dochodzący do 14 ( oznaczony A)- prowadzi do silnika / połączony też z z kondensatorami
Dochodzący do 24 ( oznaczony D)- prowadzi do silnika / połączony też z kondensatorami
Dochodzący do 23 ( oznaczony C)- prowadzi do wtyczki
Dochodzący do 13 ( oznaczony B)- prowadzi do wtyczki
Oporność między A1 -24 = 1 przy zielonym off i zielonym on.
( A1 podłączony do multimetru na krańcówce i 24 przy silniku ) - nie wiem czy prawidłowo ?
rdarek pisze:Spróbować wystartować silnik przy podłączonych wszystkich przewodach poza tymi dla pinu 14 ?RomanJ4 pisze:
Czyli łącząc pin 24 z A1 powinno załączyć silnik i podtrzymać zasilanie pod warunkiem, że wyłącznik nie jest uszkodzony
Krańcówka działa ok.
Bez rozbierania Zosi nie udało mi się ustalić dokąd prowadzą pozostałe przewody (Brązowy, szary, jeden z czerwonych) i skąd przy kondensatorze wziął się biały przewód, który nie występuje nigdzie indziej.
Fotki:
![]()
![]()
![]()
![]()