
1 . Nałożyłem tasmę teflonową na mimośród ślimaka ponieważ w obudowie podzielnicy był luz 0,18mm ! Po honowaniu o 0,03mm można było nakleić taśmę , mimośród obraca się ciasno bez wyczucia jakiegokolwiek luzu
2 Bolec ustalający tarczki= porażka . Każda tarczka miała luz na boki , wyciągnąłem oryginalnego gwoździa [tfu ! ] fi 4mm , nagwintowałem m5 i dałem śrubę o twardości 12,9 wystająca na 3,8mm[ wysokość dobieramy najcieńsza tarczka -0,05mm u mnie rozpietość w grubościach do 0,3mm ! ] - z obciętym łbem i nacięciem na śrubokręt . Dlaczego gwintowana ? Wystający trzpień staczamy na tarczkę z najbardziej rozwierconym otworem ustalającym położenie , u mnie wystarczyły 2 wykręcenia i stoczenie końca z 4,83 na 4,75mm , do tego wymiaru wypiłowałem otwory we wszystkich tarczkach .
3 Oring dodany by nie wpadały żadne opiłki do środka
4Pierścień mosiężny robi za łożysko ślizgowo-ustalające , dodatkowo zabezpiecza przed wygięciem się wrzeciona przy konkretnym dokręceniu hamulca
Ps : wiercenia fi5mm na moim szpetnym rysunku zrobiłem "na zapas " , umożliwi łatwe odkręcenie zabieraka - jeszcze zostało mi dorobić klucz i finalne składanie całości .