
Pasek będzie ząbkami do środka i koła będą zębate
To w końcu tylko sklejka. Duże elementy zamówiłem jako finalne a małe będę sam docinał potem - szczególnie mocowania silników i kół zębatych bo na rysunku albo ich w ogóle nie ma albo są jak zauważyłeś za słabe.kak pisze:Ja bym popatrzył na ten rysunek jeszcze raz, zanim powycinasz wszystko.
Mocowania kół zębatych słabo wyglądają. To ma dość ciężką bramę poruszać.
Wydawało mi się, że tak będzie lepiej ale przemyślę jeszcze raz.kak pisze:Deska w której siedzi wrzeciono powinna według mnie być przykręcona od spodu do tych usztywnien po bokach. I od tyłu też.
Poszerzyłem krzyżak o szerokość tych desek a same deski przykręcę nie z boku ale od frontu krzyżaka - wzmocnienie aby się nie wyginał. Obrazek niżej.kak pisze:Te dwie deski po bokach krzyżaka nie widzę żeby cokolwiek dawały.
tam są podwójne deski, takie jak piszesz + drugiekak pisze:Belka bramy powinna być złożona odwrotnie. Górna i dolna deska powinna być pomiędzy przednią i tylną.
Już się zastanawiałem jak to będę robił ale jak przyjdą elementy to zobaczę bo może wkrętami?kak pisze:Jak będziesz przykręcał prowadnice do bramy, to musisz mieć dojście od tyłu, żeby nakrętki przykręcić.
To już trochę obmyśliłem. Na górze będzie decha jaka całość połączy. No i od tyłu w bokach jest dojście którędy przykręcę belkę i dopiero potem dokręcę tył boków.kak pisze:Belkę bramy z bokami bramy też nie wiem jak chcesz połączyć.
j.w. Mocowanie silników musi być mocne, dla Ztki w projekcie dałem dwie deseczki pozostałe powiesiłem w powietrzu - wszystko do porządnego opracowania.kak pisze:Silnik Zetki wisi prawie w powietrzu a pozostałe silniki wyglądają jakby nie było miejsca na ich zamocowanie.
Wszystkie skrzynki (boki, belka, stół) mają użebrowaniekak pisze:I te grube, puste boki bramy, bez użebrowznia w środku nie wiem czy są dobrym pomysłem. Utrudniają też przykręcenie czegokolwiek do nich, bo nie ma dojścia od drugiej strony do nakrętek.
A co to jest?kak pisze:Chyba że takiego czegoś użyjesz wszędzie: