ous 1
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 23
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 mar 2010, 11:59
- Lokalizacja: toporów
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 21
- Posty: 1479
- Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
- Lokalizacja: Pruszków
Chciałbyś mieć takiego Wuja ? ......co ,...hłe, hłe .Andrzej 40 pisze:Wuj przywiózł lotnisko?

Fajne te fotki. ... takie artystyczne....... jak patrzę to mam takie uczucie.....
Odwiedził mnie kumpel, pogadaliśmy , wypiliśmy............ budzę się, otwieram oczy ...


i próbuję skumać gdzie ja do diabła jestem


Kolumna wygląda wstępnie ( z tego co widać ) na kompletną,
gitara też ..... no .... prawie - nie widzę drugiej części przegubu do połączenia jej ze śrubą pociągową .
silnik z kołem pasowym i mocowaniem - jest
Pośrednie koło pasowe - jest
podtrzymka - jest
koła zmianowe - są.
Wniosek :
podstawowy brak to istotnie brak wrzeciona.
Jak szybko uda się takie upolować trudno powiedzieć,
Wrzeciona luzem do OUS-a pojawiają się dość rzadko.
Aktualnie na Allegro jest wystawiony komponent wyjściowy do wrzeciona OUS.
Cena jest rozsądna. Niestety żeby było w pełni przydatne ( możliwe do zamocowania )
trzeba jeszcze nad nim popracować a zestawem stolarskim tego nie zrobisz.
Ponadto wrzeciono z Allegro rożni się w dość istotny sposób od typowych wrzecion OUS -
wewnątrz wału zamiast stożka MK2 jest miejsce do mocowania tulejek zaciskowych .
Oczywiście to co dla jednych jest wadą dla innych może być zaletą.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2010, 12:54 przez Zbych07, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 152
- Rejestracja: 03 sie 2009, 12:50
- Lokalizacja: Opolskie
Zdjęcia wołają o pomstę do nieba
. Jeśli chcesz, bo Ktoś pomógł Ci w poruszanym przez Ciebie problemie, należałoby włożyć odrobinę pracy i zaangażowania. To co prezentujesz wymaga naprawdę dużej wyobraźni.
Temat OUS-1 był wielkorotnie poruszany na Forum, jak wspomniał o tym jeden z Kolegów. Są zdjęcia, opisy wyposażenia, a także DTR. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę i po problemie
.

Temat OUS-1 był wielkorotnie poruszany na Forum, jak wspomniał o tym jeden z Kolegów. Są zdjęcia, opisy wyposażenia, a także DTR. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę i po problemie

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
A co! Byle nie ze SmoleńskaZbych07 pisze:Chciałbyś mieć takiego Wuja ? ......co ,...hłe, hłe .Andrzej 40 pisze:Wuj przywiózł lotnisko?![]()

Przy okazji - wypróbowałem do napędu przycięty pasek klinowy wielorowkowy. Mój miał 5 klinów - od Mazdy 626. Po wycięciu środkowego klina otrzymałem 2 paski 2-klinowe 8,3mm, oczywiście dłuższe, ale koło pośrednie pracuje jako napinacz. Regulacja obrotów falownikiem i możliwe 4 przełożenia na kołach pasowych.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 23
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 mar 2010, 11:59
- Lokalizacja: toporów
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 21
- Posty: 1479
- Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
- Lokalizacja: Pruszków
Jak ze zdjęciami samochodu:marcin_1995 pisze:
ja już nie kumam jak mam te zdjęcia zrobić
Opcja 1 - dajesz ze trzy fotki całego samochodu: z przodu , z boku , z tyłu i każdy wie o co chodzi.
Opcja nr 2 - robisz fotkę jednej felgi i kawałka zderzaka .
Jak myślisz który zestaw lepiej pozwoli ocenić jego stan i kompletność wyposażenia ?
Twoje fotki są zbliżone do opcji nr 2 - nie bardzo można ocenić stan maszynki ( kompletność ) gdy nie widzi się całej konstrukcji.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 23
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 mar 2010, 11:59
- Lokalizacja: toporów
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 198
- Rejestracja: 07 lut 2012, 08:51
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa