Tokarka TR-45 -prośba o pomoc
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 4
Do Mariuszczs. Wszystkie skany jakie miałem do tego wynalazku poszły na adres e-mail.
Co do rysunku zorientowałem się że to do 90-tki, ale to nie problem bo rysunek traktuję poglądowo, nie mam nakrętki więc przynajmniej wiem orientacyjnie jak wyglądała.
A co do śruby pociągowej, to zamontowaną mam M 30x6.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Co do rysunku zorientowałem się że to do 90-tki, ale to nie problem bo rysunek traktuję poglądowo, nie mam nakrętki więc przynajmniej wiem orientacyjnie jak wyglądała.
A co do śruby pociągowej, to zamontowaną mam M 30x6.
Dzięki wszystkim za pomoc.
meniork82
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Kupiłem taką tokarke i nie mam do niej żadnej dokumentacji czy może ktoś przesłać mi skany będe wdzięczny z wszystkie informacje. Jestem początkującym tokarzem i jak na razie to mam sporo kłopotów np jak włączyć posów poprzeczny i jak przełączyć ją na gwintowanie . poza tym tabliczki z obrotami i posówami są zupełnie zamazane . Proszę o pomoc !!! 

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
Posów poprzeczny to to co wystaje nad korbką od przesuwu mostka - dajesz do oporu i jest poprzeczny, po środku pozycja dla gwintowania, do siebie do posuwu wzdłużnego.
Daj maila to ci prześlę zdjęcia tabliczek z niemieckiej maszyny ale takiej samej.
Samo gwintowanie załnczasz dzwignią obok dzwigni od posuwu - obie są tak spasowane że się nie da ich dwu włączyć naraz.
Czy jesteś z kodrąba koło Radomska ?
Daj maila to ci prześlę zdjęcia tabliczek z niemieckiej maszyny ale takiej samej.
Samo gwintowanie załnczasz dzwignią obok dzwigni od posuwu - obie są tak spasowane że się nie da ich dwu włączyć naraz.
Czy jesteś z kodrąba koło Radomska ?
-
- Posty w temacie: 3
pilnie DTR do poreba TR45