-=Kolumnowa/sklejka/epoxy/aluminium/prow. liniowe/śr.kulowe/
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 313
- Rejestracja: 17 kwie 2009, 20:41
- Lokalizacja: Przylep
Powinno wszystko pracować i blisko 40V - jednak ryzyko duże. Zawsze mamy parametry maksymalne i nominalne. Smouki sprawdź w tych dwóch felernych sterach jak się mają te kondziorki 3,3n smd pracujące w obwodzie oscylatora.
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi." A.E.
Jeżeli pomogłem - kliknij pomógł. Konstruktywna krytyka mile widziana.
Jeżeli pomogłem - kliknij pomógł. Konstruktywna krytyka mile widziana.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 155
- Rejestracja: 08 paź 2008, 21:24
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
Witam wszystkich
Z zaciekawieniem obserwuję ten temat bo tu chyba jakaś czarna magia działa
Kolega próbował może sterownik z X podpiąć pod oś Y lub Z ?? Lub też odwrotnie sterownik z Y lub Z podpiąć pod X. Ryzykowne to ale wyjdzie czy coś jest nei tak ze sterownikiem czy też nie
Pozdrawiam i szacun za wytrwałość

Z zaciekawieniem obserwuję ten temat bo tu chyba jakaś czarna magia działa

Kolega próbował może sterownik z X podpiąć pod oś Y lub Z ?? Lub też odwrotnie sterownik z Y lub Z podpiąć pod X. Ryzykowne to ale wyjdzie czy coś jest nei tak ze sterownikiem czy też nie

Pozdrawiam i szacun za wytrwałość

-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 336
- Posty: 1507
- Rejestracja: 04 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kristiansund
- Kontakt:
dzięki wszystkim za wsparcie, brnę w tym, bo po prostu w maszynach jest wszystko to co kocham: komputery,
elektronika,
mechanika
(w jednym, brakuje tylko muzyki, ale i silniki ładnie popiskują).
Nie wiem dlaczego ale zawsze mam problemy z założeniem bezpieczników, zrobię to na pewno przed ponownym podpięciem. Płytki nie stykają się z blachą, z jednej strony są na metalowych dystansach, a drugiej strony na kleju termicznym. Nie mam 40V, miałem 30,5V. To było moje podejrzenie, że za pierwszym razem spaliłem przez to że podłączyłem zasilanie sterowników przy niepodpiętych silnikach, teraz już tego pilnowałem, ale nie pomogło. Cały czas nadmieniam że jeden z tych sterowników działa poprawnie. podpinałem pod niego wszystkie 3 silniki i na wszystkich działa bezbłędnie
[ Dodano: 2010-05-25, 16:10 ]
sprawdź w tych dwóch felernych sterach jak się mają te kondziorki 3,3n smd nie wiem które to są
elektronika,
mechanika
(w jednym, brakuje tylko muzyki, ale i silniki ładnie popiskują).
Nie wiem dlaczego ale zawsze mam problemy z założeniem bezpieczników, zrobię to na pewno przed ponownym podpięciem. Płytki nie stykają się z blachą, z jednej strony są na metalowych dystansach, a drugiej strony na kleju termicznym. Nie mam 40V, miałem 30,5V. To było moje podejrzenie, że za pierwszym razem spaliłem przez to że podłączyłem zasilanie sterowników przy niepodpiętych silnikach, teraz już tego pilnowałem, ale nie pomogło. Cały czas nadmieniam że jeden z tych sterowników działa poprawnie. podpinałem pod niego wszystkie 3 silniki i na wszystkich działa bezbłędnie
[ Dodano: 2010-05-25, 16:10 ]
sprawdź w tych dwóch felernych sterach jak się mają te kondziorki 3,3n smd nie wiem które to są
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 47
- Rejestracja: 08 kwie 2009, 21:50
- Lokalizacja: augustów
ja wiem co jest grane miałem kiedyś podobny problem podłączyłem dwa tranzystory z osobnych sterowników na jednym radiatorze zawsze jeden sie spalał twoje radjatorki dotykają układów i prawdopodobnie stykają się z masą jesli jest taki jeden nie ma problemu lacz kiedy masz dwa lub więcej to masz zwarcie i po układzie. Jeden z dwóch ulega spaleniu przestaje przewodzić znika zwarcie i drugi działa. W twoim przypadku dwa się sfajczyły trzeci najsilniejszy działa. odizoluj radiatory od obudowy a i te dystanse koniecznie wymień na plastikowe pod wkręty preszpanowe podkładki Nie zmniejszaj napięcia twoje napięcie zasilania powinno być w papierach silników jak jest 34V np. ustaw tyle samo na trafo na strowniku dostaniesz spadek ok. 1,5v i tak ma być pamiętaj gdy zmniejszasz napięcie wprost proporcjonalnie rośnie prąd a to nie za dobrze dla układów i silników wzrasta temperatura drastycznie
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 18:10 przez ericccmad, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie słuchajcie mnie jestem nawalony i bredzę.