Tolerancja...
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 468
- Rejestracja: 06 gru 2004, 10:17
- Lokalizacja: P?ock
Sprawdż jakie tulejki sa dostępne w sklepach motoryzacyjnych. Do " maluha tulejka korbowodow była do sworznia 20mm. Motocyklowe są drobniejsze i gotowe po zewnętrznej średnicy. Pod wałek i tak musisz rozwiercać lub roztaczać lub rozwiercać na gotowo.
Pozdrawiam
Cokolwiek Byś nie zrobił i tak Będziesz żałować - BROMBEL Liczy się suma kosztów globalnych.
Cokolwiek Byś nie zrobił i tak Będziesz żałować - BROMBEL Liczy się suma kosztów globalnych.
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1592
- Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
- Lokalizacja: Lublin
jeśli Ci się chce i masz cienkościenne tulejki to może trudniejsze rozwiązanie ale z kasowaniem luzu? Przecięta tulejka, coś jak przy niektórych łożyskach liniowych. Obudowa jest bardziej skomplikowana ale nie musisz przejmowac się aż tak tolerancjami i zużyciem.
Jeśli pełne tulejki to koledzy dobrze radzą z tym pasowaniem przez tokarza
Jeśli pełne tulejki to koledzy dobrze radzą z tym pasowaniem przez tokarza
sprawność wg kobiety: stosunek wielkości wyjętej do wielkości włożonej
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 7738
- Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
- Lokalizacja: kraków
witam !! myślę że nie ma żadnego uzasadnienia stosowanie tulejki o ściance 5mm . tulejka ma zapewniać mniejsze tarcie - więc jej grubość jest właściwie bez znaczenia . tym niemniej prościej jest wytoczyć tulejkę o grubszej ściance . jak masz brąz o odpowiedniej średnicy to 3mm wg. mnie wystarczy. daj do spasowania !!pozdrawiam!!
Mane Tekel Fares