Polerowanie reflektorów

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
FTW
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 708
Rejestracja: 16 gru 2016, 10:44
Lokalizacja: śląsk

Polerowanie reflektorów

#1

Post napisał: FTW » 05 lis 2019, 12:12

Co polecicie do polerowania reflektorów w aucie i jak to zrobić? O ile mi wiadomo są wykonane z poliwęglanu, nie mam absolutnie doświadczenia z polerowaniem tworzywa. Nie musi to być ani szybkie ani tanie, robię dla siebie. Mam taką małą szlifierkę mimośrodową Metabo FSX 200 z tarczą o średnicy 125mm. Nada się to do czegoś? Dodatkowo mam do wypolerowania grill (Honda Civic VIII tzw. ufo).



Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7968
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Polerowanie reflektorów

#2

Post napisał: WZÓR » 05 lis 2019, 12:33

FTW pisze:
05 lis 2019, 12:12
Co polecicie do polerowania reflektorów w aucie i jak to zrobić? ....
Użyłem środki i technologię opisaną w artykule.

https://k2.com.pl/blog/regeneracja-lamp/
efekt rewelacja- z żółtych zrobiły się takie (reflektory z 2004r.) , trwałość po regeneracji - półtora roku.
Obecnie szykuję się do kupna nowych.

[hsimg][/hsimg]

Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5317
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Polerowanie reflektorów

#3

Post napisał: jasiu... » 05 lis 2019, 16:16

Zobacz jak to robił Łysy:

Najważniejsze, pamiętaj o lakierowaniu po robocie lakierem zabezpieczającym przed UV, w przeciwnym razie masz po kilku tygodniach znowu problem.


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Polerowanie reflektorów

#4

Post napisał: kubus838 » 07 lis 2019, 17:16