
Po zakupie - TUE 35
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 38
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK

edit : trza się było pospieszyć , była w moich ulubionych ale ktoś kup teraz zrobił http://moto.allegro.pl/tokarka-proma-sp ... 08688.html
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 38
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
Mnie byś mógł zabrać ale ... w ten wikend mnie nie ma
1weź jakąś płaską krawędź z40cm - linijka , kątownik ślusarski i odjedź suportem w stronę konika i przyłóż na pryzmie łoża , jak zobaczysz prześwit w jednym miejscu na szerokości 10cm z 0,5mm to oznacza szlifowanie łoża , prawie zawsze występuje to na łożu w pobliżu uchwytu tokarskiego
2 włóż wałek w uchwyt i włącz jak najmniejsze obroty , jeśli zauważysz gołym okiem bicie - zawsze możesz stargować nieco ;
3 złap za suport od dołu i rób tak jak byś chciał go wyrwać do góry - pukanie oznacza luzy
4 Spróbuj wszystkie dzwignie i biegi , pokrętła w suporcie czy nie mają luzów lub wyłamanych zębów i czy jazgot nie dochodzi z przekładni
4 mocnym szarpaniem uchwytu sprawdzisz luzy na wrzecionie
5 Poradził bym byś coś wstępnie przetoczył ale ...
jak nigdy nie toczyłeś to możesz sobie tylko wstydu narobić , zawsze możesz pana "tokarza" poprosić by wykonał kolejny gwint m16 i dasz mu te 3500 bez targowania , uwierz mi że warto by było


1weź jakąś płaską krawędź z40cm - linijka , kątownik ślusarski i odjedź suportem w stronę konika i przyłóż na pryzmie łoża , jak zobaczysz prześwit w jednym miejscu na szerokości 10cm z 0,5mm to oznacza szlifowanie łoża , prawie zawsze występuje to na łożu w pobliżu uchwytu tokarskiego
2 włóż wałek w uchwyt i włącz jak najmniejsze obroty , jeśli zauważysz gołym okiem bicie - zawsze możesz stargować nieco ;
3 złap za suport od dołu i rób tak jak byś chciał go wyrwać do góry - pukanie oznacza luzy
4 Spróbuj wszystkie dzwignie i biegi , pokrętła w suporcie czy nie mają luzów lub wyłamanych zębów i czy jazgot nie dochodzi z przekładni
4 mocnym szarpaniem uchwytu sprawdzisz luzy na wrzecionie
5 Poradził bym byś coś wstępnie przetoczył ale ...
jak nigdy nie toczyłeś to możesz sobie tylko wstydu narobić , zawsze możesz pana "tokarza" poprosić by wykonał kolejny gwint m16 i dasz mu te 3500 bez targowania , uwierz mi że warto by było



perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 38
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
A propo do twojego postu z przed edycji ...
1 .... 650
2 ..... 650
3 .... 750
Liczby po kropkowaniu to jest fizyczna odległość drogowa do tokarek które poszukałeś , mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 tonowej tokarki maluszkiem nie przewieziesz a 1500x12l/100 x 5,5zł = 990 zł , dość kiepskie poszukiwania
1 .... 650
2 ..... 650
3 .... 750
Liczby po kropkowaniu to jest fizyczna odległość drogowa do tokarek które poszukałeś , mi to zbytnio nie przeszkadza ale 2 tonowej tokarki maluszkiem nie przewieziesz a 1500x12l/100 x 5,5zł = 990 zł , dość kiepskie poszukiwania

perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam