Otwór fi 120 H8 w odlewie ze stopu aluminium

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
kattom
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2006, 20:18
Lokalizacja: Mysłowice

#11

Post napisał: kattom » 19 cze 2006, 21:52

Powiem Wam, ze to forum sympatyczne, podobma mi sie, szacunek dla Prowadzacych i Uzytkownikow, ze nie gadacie o telefonach, samochodach i stukaniu tylko o rzeczach konstruktywnych :-)


Nie dyskutuj nigdy z debilem .. najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ..

Twoja opinia na ten temat, Koleś, jest jak dziura w dxxxe - każdy ma swoja ..

Tagi:


pukury
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 6964
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#12

Post napisał: pukury » 19 cze 2006, 21:53

witam !! pewnie że by się dało ! ale jak można przehonować to zawsze lepiej ( ładniej wygląda i w ogóle ) . nie wiadomo też do czego to ma być ? jak np. cylinder di hydrauliki to napewno lepiej honować - ale jak to ma być tylko " dziura " na wylot to nie . pozdrawiam !!
Mane Tekel Fares


Autor tematu
kattom
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 19 cze 2006, 20:18
Lokalizacja: Mysłowice

#13

Post napisał: kattom » 19 cze 2006, 22:03

Dokladnie - to jest cylincer i dlatego od razu pytalem o honowanie.
Nie dyskutuj nigdy z debilem .. najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ..

Twoja opinia na ten temat, Koleś, jest jak dziura w dxxxe - każdy ma swoja ..


pukury
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 6964
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#14

Post napisał: pukury » 19 cze 2006, 22:07

witam !! drogi panie !drogi panie ! nie ma to jak honowanie :lol: . pozdrawiam !!
Mane Tekel Fares

Awatar użytkownika

skoti
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1743
Rejestracja: 28 gru 2004, 23:56
Lokalizacja: Rybnik

#15

Post napisał: skoti » 19 cze 2006, 22:17

Trza bylo tak od razu :grin: Pochwal sie co to za piekielny sprzet konstruujesz :twisted:

Awatar użytkownika

DZIKUS
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1243
Rejestracja: 10 kwie 2005, 14:18
Lokalizacja: STALOWA WOLA W-WA
Kontakt:

#16

Post napisał: DZIKUS » 28 cze 2006, 00:35

po co honowac otwor w 8 klasie dokladnosci?
trzeba go wywiertolic a pozniej roztaczac wytaczadelm zgrubnie i wykanczajaco. krotka pilka.

ewentualnie zamocowac na tokarze w uchwycie t-rowkowym (planszajba?) i normalnie to wydlubac wiertlem i nozem na gotowo
-mamo, czy jestem Twoją małą księżniczką?
-nie, nie jesteś synu

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”