Obróbka spawów pachwinowych
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Szlifowanie Powierzchni
Witam
Zawodowo zajmuje się taką obróbką od wielu lat. Taki frez to dla mnie amatorstwo . Wyjątkiem są miejsca do których nie da się podejsc jakąkolwiek tarczą okrąglą . nptrzy prostopadłe sciany (narożnik)
Kolejność wykonywania takich obróbek jest nasrepująca.
1) Po spawaniu zgrubsza slifujemy spaw gruba tarczą do szlifowania bocznego zamontowanej an szlifierce kontowej-najlepiej z regulacją obrotow,
2) szlifowanie tarcza z twardej włókniny o grubosci ok 5mm
3)szlifowanie tarcza na rzep najpierw ok 80 potem 150
4) polerowanie tarcza z włkoniny jesli zachodzi potrzeba z pastą polerską
Spawiki wychodzą luks
Dla niewiernych zamieszcze zdjęcia i spróbuje zrobić film szkoleniowy
Powodzenia
Zawodowo zajmuje się taką obróbką od wielu lat. Taki frez to dla mnie amatorstwo . Wyjątkiem są miejsca do których nie da się podejsc jakąkolwiek tarczą okrąglą . nptrzy prostopadłe sciany (narożnik)
Kolejność wykonywania takich obróbek jest nasrepująca.
1) Po spawaniu zgrubsza slifujemy spaw gruba tarczą do szlifowania bocznego zamontowanej an szlifierce kontowej-najlepiej z regulacją obrotow,
2) szlifowanie tarcza z twardej włókniny o grubosci ok 5mm
3)szlifowanie tarcza na rzep najpierw ok 80 potem 150
4) polerowanie tarcza z włkoniny jesli zachodzi potrzeba z pastą polerską
Spawiki wychodzą luks



Dla niewiernych zamieszcze zdjęcia i spróbuje zrobić film szkoleniowy
Powodzenia
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
szlfoeanie
Tak jak obiecałem zamieściłem foto i film jak obrabiac spawy , czekam na uwagi i opinie
Wszystko pod klawiszem szlifowanie a link : http://www.motoakcesoria.riders.pl/cnc/indexcnc.htm
Wszystko pod klawiszem szlifowanie a link : http://www.motoakcesoria.riders.pl/cnc/indexcnc.htm
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 2135
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:41
- Lokalizacja: Szczecin
Popatrzyłem i wszystko jasne
ale bez pomocy frezów narożnika nie zrobisz
Na płaszczyznach czy łukach zewnętrznych tarczą wyprowadzisz
na łukach wewnętrznych o małym promieniu i w narożnikach , w "kątach"
jest to nie możliwe
Nawet frezem jest trochę roboty

To co było łatwe oszlifowane a trudne zostało "na potem"

ale bez pomocy frezów narożnika nie zrobisz
Na płaszczyznach czy łukach zewnętrznych tarczą wyprowadzisz
na łukach wewnętrznych o małym promieniu i w narożnikach , w "kątach"
jest to nie możliwe
Nawet frezem jest trochę roboty


To co było łatwe oszlifowane a trudne zostało "na potem"