wirtualnyjan pisze:Czyli muszę zamienić materiał nakrętki
No bez przesady, nic nie musisz...
MIKI rozpatrywał projekt pod względem swojego parku maszynowego.
Ja zlecam wszystkie prace, więc nie mam takich ograniczeń. Ostatnio dałem blaszkę 0.7 do przepalenia do Taretu i właśnie mija trzeci tydzień..., może w środę zadzwonią ...













Osobiście nakrętkę i tuleje wykonał bym z C45 i koniecznie utwardził, czyli odwrotnie niż wszyscy, bo wykonanie takiego zestawu dla mnie wielokrotnie przewyższyło by zakup i obróbkę
nowej Tr36 z C45.

Jak widzisz każdy ma swoje racje...
wirtualnyjan pisze:wtedy te tuleje ślizgowe (brąz) będą pełnić funkcję moich łożysk tak?
Ile jeszcze razy zadasz to samo pytanie?
TAK
Może poczekaj jeszcze na konsultacje ze specjalistą yacht zdaje się że coś przebąkiwał na początku tematu o innym typie łożyskowania...

Zresztą jest niedościgniony w laminatach poliestrowych chaotycznie zbrojonych.
