materiał do frezowania dużych modeli

Dyskusje na tematy związane z przygotowywaniem form.

Autor tematu
makero
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 1
Posty: 61
Rejestracja: 23 sie 2011, 17:15
Lokalizacja: warszawa

materiał do frezowania dużych modeli

#1

Post napisał: makero » 08 wrz 2019, 18:05

Witam,

poszukuję materiału do frezowania dużych modeli (2mx2mx2m) jak na zdjęciu.Gdzie szukać? Obrazek



Awatar użytkownika

Petroholic
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1798
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: materiał do frezowania dużych modeli

#2

Post napisał: Petroholic » 08 wrz 2019, 20:05

Jak widać na zdjęciu materiał jest klejony z płyt...


WP Kamil
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 111
Rejestracja: 11 kwie 2014, 11:25
Lokalizacja: Polska

Re: materiał do frezowania dużych modeli

#3

Post napisał: WP Kamil » 08 wrz 2019, 20:14

U nas to chyba styrodur (styropian?) kleją, frezują zgrubnie, a potem szpachla szpachla szpachla i na wymiar

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 6781
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

Re: materiał do frezowania dużych modeli

#4

Post napisał: bartuss1 » 08 wrz 2019, 21:04

mdf 38 mm klejony klejem poliuretanowym w kanapkę

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wytwarzanie Form”