Jaki program do modelowania designerskiego dla początkującego w temacie modelowania i maszyn cnc


Autor tematu
kubiak
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 05 lip 2021, 07:54

Jaki program do modelowania designerskiego dla początkującego w temacie modelowania i maszyn cnc

#1

Post napisał: kubiak » 05 lip 2021, 08:24

Witajcie. Mam 30 lat, jestem stolarzem i chciałbym wejść lvl wyżej jeśli chodzi o robienie mebli. Dokładniej chodzi mi o robienie takich rzeczy jak na zdjęciu. Więc proszę tutaj obecnych o podpowiedź jaki program będzie najlepszy do takiego modelowania. Abym mógł zrobić sobie bryłę mebla, następnie pociąć w programie na poszczególne elementy które następnie zleciłbym w profesjonalnej firmie do wykonania na frezarkach lub tokarkach cnc na powierzonym materiale. Polecacie też może jakieś książki dla kogoś zupełnie zielonego w temacie maszyn cnc?
treeim27.jpg
Savanna-3.jpg
Savanna-3.jpg (11.56 KiB) Przejrzano 609 razy




kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Jaki program do modelowania designerskiego dla początkującego w temacie modelowania i maszyn cnc

#2

Post napisał: kubus838 » 05 lip 2021, 21:53

Witam

Nasz nowy kolega che podnieść pułap swoich usług?