Graniastość otworu, spirala

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
emerr
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 5)
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 04 gru 2012, 09:52
Lokalizacja: WLKP

#11

Post napisał: emerr » 16 gru 2012, 10:48

Powiem szczerze, że zależy mi żeby robić otwory na gotowo w jednej operacji. Dlatego pytam jak uniknąć graniastości, spirali. Myślałem, że jest jakaś konkretna zależność. Np. odpowiednie ustawienie jakiejś części oprzyrządowania. Na tego typu podpowiedzi liczę :)



Tagi:


zdzicho
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2274
Rejestracja: 02 maja 2009, 15:01
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

#12

Post napisał: zdzicho » 16 gru 2012, 12:47

Kazdemu zależy. Trzeba szukać . Może naszyna,może parametry ,może oprzyrządowanie może chłodzenie ,może...., a może trzeba wprowadzic rozwiercanie i nie ma na to rady.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”