Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

Dyskusje na temat stosowania i doboru narzędzi, głównie skrawających

Autor tematu
Profmill
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 8
Rejestracja: 17 sty 2019, 10:03

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

#11

Post napisał: Profmill » 14 kwie 2019, 14:25

Dziękuję, zapytania wysłane.
Ten wydaje mi się sensowny do zgrubnego wybierania: http://www.imc-companies.com/taegutec/t ... 0&GFSTYP=M Średnica narzedzia 21mm, średnica chwytu 20mm

Czy przy frezowaniu stosujecie głębokości skrawania wg katalogu (tu: 4,7mm) czy zmniejszacie?
Czy wydaje się Wam że zbieranie po ~5mm grubości na takim wysięgu (~155mm) jest OK?
Czy takie narzędzie może wchodzić w materiał po linii śrubowej? Jeśli tak to raczej pod niewielkim..

Pozdrawiam

Wojtek



Awatar użytkownika

ser1ous
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 3
Posty: 80
Rejestracja: 01 mar 2017, 20:03
Lokalizacja: Karnak

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

#12

Post napisał: ser1ous » 14 kwie 2019, 20:13

Profmill pisze:
14 kwie 2019, 14:25
Czy przy frezowaniu stosujecie głębokości skrawania wg katalogu (tu: 4,7mm) czy zmniejszacie?
Czy wydaje się Wam że zbieranie po ~5mm grubości na takim wysięgu (~155mm) jest OK?
Czy takie narzędzie może wchodzić w materiał po linii śrubowej? Jeśli tak to raczej pod niewielkim..
Weź sobie zacznij od 0,5 mm i zobaczysz jak pójdzie. Musisz kombinować z parametrami.
Może wchodzić po linii śrubowej, możesz też wywiercić otwór na środku kieszeni i tam się zagłębiać.


Steryd
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1556
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Frezowanie głębokiej kieszeni w PA6

#13

Post napisał: Steryd » 14 kwie 2019, 21:17

Duże obroty, mały posuw na ząb I będzie ryć ile fabryka dała.
Można?
Morzna!!!

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc ”