Cięcie drutem

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Ryngrant
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 16
Rejestracja: 05 gru 2018, 18:16

Cięcie drutem

#1

Post napisał: Ryngrant » 14 kwie 2019, 16:35

Czy przy nazwijmy to wstępnym wycinaniuzębów w kole, można zabazować się na wcześniej wykonanym otworze w środku takiego koła?




KURK 5
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 04 gru 2017, 17:48

Re: Cięcie drutem

#2

Post napisał: KURK 5 » 14 kwie 2019, 17:50

Bazować na otworze.Lepiej ciąć z jednego zamocowania otwór i zęby.


ak47
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 739
Rejestracja: 22 lis 2013, 12:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Cięcie drutem

#3

Post napisał: ak47 » 14 kwie 2019, 19:40

Gdzie indziej się możesz zabazować ? :) zęby muszą być przecież wykonane współosiowo z otworem środkowym.


Autor tematu
Ryngrant
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 16
Rejestracja: 05 gru 2018, 18:16

Re: Cięcie drutem

#4

Post napisał: Ryngrant » 14 kwie 2019, 20:53

Czyli rozumiem że mogę wcześniej wytoczyć otwór i dać do cięcia


ak47
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 739
Rejestracja: 22 lis 2013, 12:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Cięcie drutem

#5

Post napisał: ak47 » 14 kwie 2019, 21:01

Jak otworu nie ma gotowego to najlepiej jest zrobić byle jaki otwór, żeby tylko druta przewleki i wycentrowali się w nim i niech na drucie zrobią i otwór i zęby, wtedy masz absolutną pewność, że jest dobrze bo robiona jest całość z jednego zamocowania. Dodatkowo zrobią ci też za jednym zamachem kanał pod klina.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”