cięcie blachy pod kątem - 45st / ostrzenie

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów
Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3146
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: cięcie blachy pod kątem - 45st / ostrzenie

#11

Post napisał: Zienek » 12 paź 2019, 21:46

Albo - dla chciwych - parzyście, ale dużo więcej ;)




kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 11959
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: cięcie blachy pod kątem - 45st / ostrzenie

#12

Post napisał: kamar » 13 paź 2019, 07:43

No nie do końca :)
Na drucie czas obróbki ( w stosunku do grubości ) rośnie bardziej w postępie geometrycznym niż liniowym :)
:)


LTofik
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 284
Rejestracja: 05 mar 2017, 23:57
Lokalizacja: ziemia

Re: cięcie blachy pod kątem - 45st / ostrzenie

#13

Post napisał: LTofik » 13 paź 2019, 10:25

Zapytam z czystej ciekawości - czym jest to spowodowane?


kamar
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 11959
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: cięcie blachy pod kątem - 45st / ostrzenie

#14

Post napisał: kamar » 13 paź 2019, 10:35

Przyczyn jest pewnie kilka, więcej zwarć i zatrzymań, gorsze płukanie ale najważniejsza - tak jest i już :)
:)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wycinarka Laserowa / Grawerka Laserowa / Lasery”