Chińskie plytki wieloostrzowe---warto????

Dyskusje na temat stosowania i doboru narzędzi, głównie skrawających

Autor tematu
blasterpl
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1439
Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
Lokalizacja: jelenia gora

#11

Post napisał: blasterpl » 02 kwie 2014, 19:26

clipper7 pisze: Płytki trójkątne TPUN Baldonitu można upolować po 30-40 PLN za paczkę.
:shock: się nie spotkałem , na alle... od 100zl za paczkę :cry:



Tagi:

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2877
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#12

Post napisał: Zienek » 02 kwie 2014, 21:16



Autor tematu
blasterpl
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1439
Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
Lokalizacja: jelenia gora

#13

Post napisał: blasterpl » 02 kwie 2014, 21:24

Ale ja potrzebuje 2204 a te od 100

Awatar użytkownika

ALZ
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3309
Rejestracja: 06 sie 2004, 00:42
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#14

Post napisał: ALZ » 03 maja 2014, 23:29

A czy mozna zastąpić płytki TPUN płytkami TPMR ?


Autor tematu
blasterpl
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1439
Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
Lokalizacja: jelenia gora

#15

Post napisał: blasterpl » 15 lut 2017, 21:04

Odkopie nieco temat , kupiłem u chińczyka płytki CCMT060204 . Jedna płytka wytrzymała toczenie 10 szt otworów z ø 10 na ø 12 i długości 25mm w stali 355 z chłodzeniem. Przybranie 0.2mm. Czy to dobry wynik :?: chyba nie. Wytaczak o trzonku ø8 wiec wiotki , co pewnie tez miało wpływ na wynik. Jak koledzy to widzą :?:

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5744
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

#16

Post napisał: WZÓR » 15 lut 2017, 21:21

blasterpl pisze:Odkopie nieco temat , kupiłem u chińczyka płytki CCMT060204 . Jedna płytka wytrzymała toczenie 10 szt otworów z ø 10 na ø 12 i długości 25mm w stali 355 z chłodzeniem. Przybranie 0.2mm. Czy to dobry wynik :?: chyba nie. Wytaczak o trzonku ø8 wiec wiotki , co pewnie tez miało wpływ na wynik. Jak koledzy to widzą :?:
Zrezygnowałbym z tego wytaczaka i zastosował Eco Cut.

Zerknij na ofertę JD TOOLS

Mariusz.
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Jonathan Carroll


Autor tematu
blasterpl
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1439
Rejestracja: 13 sty 2012, 18:49
Lokalizacja: jelenia gora

#17

Post napisał: blasterpl » 15 lut 2017, 21:27

Mam Eco Cut ale najmniejsza ø jaka posiadam to 14mm no i tam jest jakaś dość rzadka płytka XCMT 070304 :cry:

Awatar użytkownika

zacharius
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2499
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#18

Post napisał: zacharius » 15 lut 2017, 21:50

chińskie płytki CCMT06/DCMT07 do stali (żółte) odstawiłem od razu jak nabyłem CCMT mitsubishi i DCMT iscara. aczkolwiek wersje do aluminium jak najbardziej mi odpowiadają i całkiem dobrze się trzymają.
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Narzędzia - frezy, noże, gwintowniki etc ”