|
Potrzebuje rad na przyszłość. |
| Autor |
Wiadomość |
Grzesik92
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-06-04, 16:23 Potrzebuje rad na przyszłość.
|
|
|
Witam wszystkich !
Bardzo, ale to bardzo chciałbym zająć się obsługą CNC w przyszłości.
Mam 16 lat i pora żebym wybrał szkolę po gimnazjum, czy możecie mi doradzić, do jakiej szkoły pójść żeby jak najwięcej wiedzieć jak obsługiwać maszyny cnc ? Bardzo mi na tym zależy bo dopiero dzisiaj odkryłem takie zajęcie i już od południa oglądam filmy, z własnoręcznie zrobionymi tokarkami automatycznymi i coraz bardziej jestem przekonany, że właśnie to chce robić w życiu.
Jaką wybrać klase ?
Jestem kompletnie zielony ale chce się wszystkiego dowiedzieć o cnc.
Prosze o rady.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
darkghoust
Specjalista poziom 1 darkghoust

Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 100 Skąd: Cięćk/Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-04, 16:47
|
|
|
| Szukaj szkoły o kierunku mechatronicznym. |
_________________ lubię duuże zabawki |
|
|
|
 |
Amor
Sympatyk forum poziom 1

Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 25 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-06-04, 17:52
|
|
|
| A skończyłeś taka szkole o profilu mechatronicznym, bo ja skończyłem i wiem jakim poziomem sie reprezentują. Lepiej iść do LO przynajmniej później na studiach sajgonu nie będziesz miał z matematyka i fizyka. A jak to przebrniesz to juz polowa drogi za toba. Jedyne co sie w tej szkole nauczylem a pozniej mi sie na studiach przydało to jak sie podłącza amperomierz a jak woltomierz i to by było na tyle. Moza akurat moja szkoła przedstawiała tak niski poziom ale wątpię żeby jakiekolwiek LP dawało szanse opanowania matematyki i fizyki w dostatecznym stopniu żeby później nie mieć problemów z tym na studiach. |
|
|
|
 |
Kołchoz
Specjalista poziom 1

Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Posty: 144 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2008-06-04, 18:53
|
|
|