Potrzebuje rad na przyszłość.

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
Grzesik92
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 04 cze 2008, 17:13
Lokalizacja: Rybnik

Potrzebuje rad na przyszłość.

#1

Post napisał: Grzesik92 » 04 cze 2008, 17:23

Witam wszystkich !
Bardzo, ale to bardzo chciałbym zająć się obsługą CNC w przyszłości.
Mam 16 lat i pora żebym wybrał szkolę po gimnazjum, czy możecie mi doradzić, do jakiej szkoły pójść żeby jak najwięcej wiedzieć jak obsługiwać maszyny cnc ? Bardzo mi na tym zależy bo dopiero dzisiaj odkryłem takie zajęcie i już od południa oglądam filmy, z własnoręcznie zrobionymi tokarkami automatycznymi i coraz bardziej jestem przekonany, że właśnie to chce robić w życiu.
Jaką wybrać klase ?
Jestem kompletnie zielony ale chce się wszystkiego dowiedzieć o cnc.
Prosze o rady.
Pozdrawiam.



Tagi:


darkghoust
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 230
Rejestracja: 22 kwie 2007, 11:15
Lokalizacja: Cięćk/Hull UK

#2

Post napisał: darkghoust » 04 cze 2008, 17:47

Szukaj szkoły o kierunku mechatronicznym.
Lubię duże zabawki. Obecnie SCM Chronos HT
Uwaga dyslektyk!!!
Bój sie dwumasa!!!!!! Podobno zjada dzieci, a z kości wysysa szpik


Amor
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 44
Rejestracja: 02 lut 2008, 19:34
Lokalizacja: Wrocław

#3

Post napisał: Amor » 04 cze 2008, 18:52