|
stożek morse'a-jaki? |
| Autor |
Wiadomość |
kengai
Czytelnik forum poziom 1

|
Wysłany: 2007-02-09, 20:16 stożek morse'a-jaki?
|
|
|
Witam,
Bardzo proszę o pomoc w rekonstrukcji starej tokarki "no name".
Jestem zielony...jeszcze w temacie toczenia i przeglądając internet od kilku dni nie mogę znaleźć podstawowych informacji np. na temat rozmiarów metrycznych stożków morse'a.
Potrzebuję stożek do konika w którym otwór wlotowy ma średnicę ok. 17 mm i zwęża się wgłąb, więc mam nadzieję, że to morse'a ale jaki to nr stożka ?.
Jeszcze lepiej gdybym potrafił rozszyfrować nazewnictwo fachowe np. popularne na forum B16 w tematach o uchwytach, czy 7:24 ...jak nazwać i konkretnie co kupić, żeby na tym stożku zamontować uchwyt, jak do normalnej wiertarki na gwint metryczny -czy jest coś takiego?
Proszę o pilną pomoc
dzięki- Marcin |
|
|
|
 |
skoti
Specjalista poziom 3

Pomógł: 91 razy Dołączył: 28 Gru 2004 Posty: 853 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2007-02-09, 20:49
|
|
|
To jest dwójka . Zerknij tu : http://www.bison-bial.pl/ wejdź do katalogu wyrobów potem wybierz " Trzpienie, oprawki, tuleje " następnie na gorze DIN 228 (MORSE)
Wymiary stożków są pod hasłem " Chwyt Morse'a " a redukcja do uchwytów wiertarskich pod 5361 |
_________________ Jeśli uważasz ze moja odpowiedź zaoszczędziła Ci nieco czasu nie bój się wcisnąć przycisku "pomógl" . To naprawdę nie boli |
|
|
|
 |
Kołchoz
Specjalista poziom 1

Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Posty: 144 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2007-02-09, 20:58
|
|
|
Jest to stożek Morse'a nr 2.
| kengai napisał/a: | | jak nazwać i konkretnie co kupić, żeby na tym stożku zamontować uchwyt, jak do normalnej wiertarki na gwint metryczny |
Zobacz tu:
http://www.allegro.pl/ite...pien_b16x2.html |
|
|
|
 |
kengai
Czytelnik forum poziom 1

|
Wysłany: 2007-02-09, 22:23
|
|
|
| Kołchoz napisał/a: | Jest to stożek Morse'a nr 2.