Wycinarka laserowa do blachy aluminiowej do grubości 0,9mm

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
vulterey
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2017, 18:37
Lokalizacja: Poznań

Wycinarka laserowa do blachy aluminiowej do grubości 0,9mm

#1

Post napisał: vulterey » 08 paź 2017, 18:59

Dzień dobry,


Zajrzałem na to forum w poszukiwaniu porady. Jestem całkiem nowy w temacie obróbki materiałów. Próbowałem szukać informacji w internecie, ale natrafiłem tylko na brak konkretów albo tylko wycinarki przemysłowe więc może była to nieformalna odpowiedź na pytanie, które zaraz zadam.
Czy istnieje na rynku, biurkowa (wymiary ok. 30x30x30cm) wycinarka laserowa do blachy aluminiowej do grubości, 0,9mm?
Jesli tak to byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki jakich parametrów powinienem szukać w celu uzyskania jak najwyższej jakości cięcia?

Pzdr



Tagi:

Awatar użytkownika

bratanek65
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 695
Rejestracja: 06 lis 2010, 10:26
Lokalizacja: Miasteczko

#2

Post napisał: bratanek65 » 08 paź 2017, 22:24

Nie.

Awatar użytkownika

abyss
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 503
Rejestracja: 06 maja 2005, 23:13
Lokalizacja: Irlandia

#3

Post napisał: abyss » 10 paź 2017, 01:08

Biur(k)owe o ile wiem nie, ze względu na typowe wielkości arkusza materiału i zdecydowanie przemysłową, a nie biurową cenę. Możesz szukać w po "fiber laser". Uważaj, bo są produkowane tanie znakowarki fiber (ceny chińskich zaczynają się od gdzieś tak 3-5 tysięcy Euro + opłaty VAT cło transport etc.) - ale zdaje się są małe co do pola roboczego i zdecydowanie za słabe by ciąć aluminium na skalę produkcyjną. Może jeżeli rzucisz ilością detali/długością cięcia to ktoś ci podpowie jakich mocy potrzebujesz by efektywnie pracować.


Autor tematu
vulterey