Witam ponownie
mam maly problem z moim laserkiem...
podczas ciecia nie wraca mi z punktu A do B tzn jest miniecie o ok 0,1 0,2 mm punktu startu do punktu koncowego.
Plik jest OK (AI) systemowo wszystko dobrze
nie wiem co to moze byc wiec prosze o pomoc
druga rzecz to silniki szukam i szukam i znaleźć nie moge:
potrzebuję zamienniki:
Silnik oś X (jedna oś) 42BYGH108-31
Silnik oś Y (dwie osie) 42BYGH192-47
Potrzebuje zamienniki tych silników albo takie same mogą być również z podziałką co 0,9 stopnia:)
podaje link do parametrów jednego z silników
http://jiliang.machineryinfo.net/product/8720555.htm
czy mozna znaleźć u nas paski 810MXL oraz 1170 MXL oraz dobrac do tego rolki??
bede wdzieczny za pomoc
Silniki Krokowe paski zębatki
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:15
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1418
- Rejestracja: 15 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: okolice
Szukaj typoszereg NEMA17Harbour-Hobby pisze:szukam i znaleźć nie moge
https://www.google.pl/search?q=nema17&h ... 80&bih=685
....i może temacie "reprap" tam używają podobnych maleństw.
A pasy MXL z kołami powinieneś bez problemu dobrać w Białymstoku.
Nazwa firmy to bodajże c*n*cland

Pozdrawiam Sławek
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:15
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
dzieki wielkie mam tylko pytanie na temat paskow i zebatek czy jezeli mam założone :
810MXL moge podmienic na 808MXL
1170MXL na 1160MXL
Niby różnica niewielka ale jest. wiadomo ze bede musial wymienic również zebatki to oczywiste a co z ustawieniami na sterowniku cos trzeba zmieniac?
tego jeszcze nie robilem....
czy silniki musza miec identyczne parametry? czy na cos trzeba zwrocic szczegolna uwage?
810MXL moge podmienic na 808MXL
1170MXL na 1160MXL
Niby różnica niewielka ale jest. wiadomo ze bede musial wymienic również zebatki to oczywiste a co z ustawieniami na sterowniku cos trzeba zmieniac?
tego jeszcze nie robilem....
czy silniki musza miec identyczne parametry? czy na cos trzeba zwrocic szczegolna uwage?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1418
- Rejestracja: 15 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: okolice
Harbour-Hobby, użyj kalkulatora przekładni na str. Sponsora
Co do zmiany pasków na krótsze, to nie znam twojej konstrukcji, ale myślę że posiada regulację naciągu, choć nie wiem w jakim zakresie. Ewentualnie zakładasz koła o mniejszej średnicy (mniejsza liczba zębów) i po problemie.

Co do zmiany pasków na krótsze, to nie znam twojej konstrukcji, ale myślę że posiada regulację naciągu, choć nie wiem w jakim zakresie. Ewentualnie zakładasz koła o mniejszej średnicy (mniejsza liczba zębów) i po problemie.
Zachowując ten sam stosunek przekładni przy zmianie kół nie ma potrzeby ingerować w ustawienia.Harbour-Hobby pisze:a co z ustawieniami na sterowniku coś trzeba zmieniac
Możesz spokojnie dobrać zbliżone parametrami.Harbour-Hobby pisze:czy silniki musza miec identyczne parametry
Pozdrawiam Sławek