Nie ma problemu

Tarcza ma po zewnątrz średnicę75mm a otwór środkowy nia pamietam ale tarcza jest na ścisk nasunięta na oryginalną nakrętkę z kołnierzem na końcu wrzeciona.Dodatkowo wykonałem 2 podkładki dystansujące(miejsca jest 6mm na całość tarcza ma 1,5mm grubości więc zostaje 4,5mm na dystanse-zrobiłem 1,6mm oraz 3mm i nakrętkę z aluminium ,żeby to ładnie i ciasno zaklinować ( i żeby tarcza nie miała bicia ) na wrzecionie co by nie odfrunęło jak będzie się kręcić 2000 RPM...

Nakrętka ma szerokości tyle żeby nie wystawać poza rurę z której jest wytoczone wrzeciono bo zaraz jest koło pasowe na paski i miejsca jest niewiele
Na tarczy narysowałem cyrklem okrąg mniejszy o 4mm od maksymalnej średnicy i wyliczyłem że otworów o średnicy ~2,5mm(odstępy miedzy otworami też 2,5mm) na tym okręgu zmieści się 41 więc tyle wywierciłem,oraz dodatkowo jeden otwór powyżej w stronę środka tarczy- na obrót wrzeciona-index.Musisz metodą prób i błędów pomierzyć i wykonać tarczę.Ja zanim zrobiłem tą 4 popsułem...
Następnie tak jak kolega markcomp77 napisał transoptor A jest na środku otworu- transoptor B jest na krawędzi-tak jak gdyby miał zaraz z otwory wychodzić.
A trzeci transoptor-Index- dowolnie byle by pokrywał się z otworem wyżej -nie zawadzając przy tym żadnego z tych otworów poniżej.
Co do configu to oznaczyłem 3 piny 11,12 i 13 jako kolejno faza A B i Index -czyli pojedyńczy otwór ,następnie negujesz -czyli klikasz "odwróć" przy jednej dowolnej fazie-u mnie działa przy zanegowaniu fazy A i B czyli zanegowaniu pinu 11 lub 12.Później klikasz dalej i w ostatniej karcie wpisujesz tylko liczbę sygnałów czyli otworów -u mnie to 41.I to wszystko
