polka gorna motocyklowa
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 22:16
- Lokalizacja: Jelcz
polka gorna motocyklowa
Hej
Mam do Was pytanie. Jaki material mozna uzyc do wykonania polke mocujaca lagi i kierownice w motocyklu? Robie na nim akrobacj
e i ma byc wytrzymalszy niz alu. Czy 40H bedzie dobre?
Mam do Was pytanie. Jaki material mozna uzyc do wykonania polke mocujaca lagi i kierownice w motocyklu? Robie na nim akrobacj
e i ma byc wytrzymalszy niz alu. Czy 40H bedzie dobre?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 mar 2008, 11:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
użyj aluminium PA9
Robiłem takie:
https://www.facebook.com/28635343140297 ... =3&theater
Właściciel jeździ już 3 rok, bardzo je obciąża, wielokrotnie stawiał na koło i mocnymi strzałami walił na asfalt i nie ma absolutnie żadnych problemów z tymi półkami
Robiłem takie:
https://www.facebook.com/28635343140297 ... =3&theater
Właściciel jeździ już 3 rok, bardzo je obciąża, wielokrotnie stawiał na koło i mocnymi strzałami walił na asfalt i nie ma absolutnie żadnych problemów z tymi półkami
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 601
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 11:58
- Lokalizacja: świete miasto
Stale w jelczu
W Instytucie duży wybór jest, ściagną co sobie wymyślisz.
A stale gatunkowe to jedno, a późniejsza ich obróbka to drugie. Choć jest wyjście, kupić stale ulepszone cieplnie, najlepiej dla lotnictwa.
pozdro
A stale gatunkowe to jedno, a późniejsza ich obróbka to drugie. Choć jest wyjście, kupić stale ulepszone cieplnie, najlepiej dla lotnictwa.
pozdro
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 mar 2008, 11:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
klient przywiózł materiał i założenia, a projekt i wykonanie było po mojej stronie. Największym problemem były wymagania klienta bo później dawał półki do czarnej anody i nie miało być żadnej ryski od chwytania materiału, co utrudniało mi obróbkę z drugiej strony i otworów do ściskania lagjanekjl pisze:Dzieki za odpowiedź, ladnie Ci to wyszlo. Ile wydales na material?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 333
- Rejestracja: 23 lis 2009, 16:28
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 mar 2008, 11:30
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
miałem zmierzone średnice nowych lag (R1 ma upsidedown'y, więc ma większą średnicę od R6), z fabrycznych półek wziąłem wszystko co jest ważne, czyli opory do skrętu (te kostki) i wybrania pod sztycę/śrubę do mocowania, żeby wciąż mógł zastosować fabryczną śrubę, dodatkowo chciał, żeby górna półka miała obniżenie, żeby mógł zamontować rączki do kierownicy, które wcześniej kupił i tyle - reszta to projekt i frezowanie za 1 razem. Czasu frezowania nie pamiętam, ale chyba z 2 dni robiłem (po kilkanaście godzin)