Hej.. a jaka to tokarka??
Ja jeszcze tez nie widziałem żeby ustawiać w sterowaniu kąt na jakim ma się głowica zacisnąć.. teoretycznie możliwe.. ale nie widziałem żeby jakiś producent tokarek takie rozwiązanie stosował.. a pracowałem już na wielu maszynach.. i po wielu dzwonach robiłem geometrie.. myślę ze takie rozwiązanie jest nie stosowane ze względu na siły jakimi musi być trzymany rewolwer..
Jest możliwość skorygowania jeżeli maszyna posiada os Y.. ale to nie jest dobre rozwiązanie..
ustawianie tarczy po kolizji
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 665
- Rejestracja: 28 sie 2006, 17:55
- Lokalizacja: dolnyśląsk
- Kontakt:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 8197
- Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
- Lokalizacja: Oława
Jak nawet coś widział , to przynajmniej jest do przodu od tych co gdybają.alien1984 pisze:... Jeśli chciałby ktoś coś dodać w temacie to proszę o wypowiadania się osób które mają doświadczenie z serwisem tokarek CNC a nie osób które coś gdzieś widziały

Skontaktuj się z forumowiczem
https://www.cnc.info.pl/andrjalo,u,3115 ... 62f3bbfba4
Ten gość ma pojęcie na temat naprawiania takich głowic .... , a ja miałem okazję widzieć jak to robił.
Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki
HAAS - frezarki, tokarki
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 490
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 13:44
- Lokalizacja: Polska
Nie jestem serwisantem ale powiedzmy raz w roku rozbieram różne głowice w celu reanimacji (głowice hydrauliczne) na czynniki pierwsze... I jak słyszę że w parametrach ustawia się jakiś kąt to aż niedowierzam
Wiec muszę się zgodzić z kolegami JASIU, WZÓR i inni.
A może Twoja głowica jest inna niż nasz np. z elektrycznym silnikiem ??
Tak czy tak jeśli zauważasz że, zostaje wciągnięta podczas blokowania to najpewniej ma wieniec zębaty i problem może leżeć po stronie całego przesunięcia wieńca np. ugięte kołki stożkowe wieńca (ktoś pisał wcześniej o tym ) no chyba że wieniec jest na ślicach i się przestawił ale szczerze nigdy nie zwracałem uwagi na to wiec nie wiem.
W każdym razie z różnymi modelami się spotkałem i zasada zawsze była identyczna. Może Twoja maszyna to jakiś rodzynek i ma inną konstrukcję
Wiesz jak jest silnik hydrauliczny do obrotu i elektrozawory to szkoda szukać parametrów bo nie ma takiego szpeca który mógłby sterować takim silnikiem o dany kąt- to działa inaczej

A może Twoja głowica jest inna niż nasz np. z elektrycznym silnikiem ??
Tak czy tak jeśli zauważasz że, zostaje wciągnięta podczas blokowania to najpewniej ma wieniec zębaty i problem może leżeć po stronie całego przesunięcia wieńca np. ugięte kołki stożkowe wieńca (ktoś pisał wcześniej o tym ) no chyba że wieniec jest na ślicach i się przestawił ale szczerze nigdy nie zwracałem uwagi na to wiec nie wiem.
W każdym razie z różnymi modelami się spotkałem i zasada zawsze była identyczna. Może Twoja maszyna to jakiś rodzynek i ma inną konstrukcję

Wiesz jak jest silnik hydrauliczny do obrotu i elektrozawory to szkoda szukać parametrów bo nie ma takiego szpeca który mógłby sterować takim silnikiem o dany kąt- to działa inaczej
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 cze 2011, 22:05
- Lokalizacja: ...