cincinnati arrow 1000
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 42
- Rejestracja: 11 gru 2012, 08:48
- Lokalizacja: Stalowa Wola
cincinnati arrow 1000
Witam. mam pytanie do osób użytkujacych maszyny Cincinnati Arrow. chodzi mi dokładnie o układ smarowania tych maszyn. posiadam maszynę z 2000 roku. Z instrukcji odczytalem że maszyna ma tylko wrzeciono smarowane olejem. jak jest z smarowania śrub i prowadnic. znalazłem jeszcze kalamitki na każdej osi czyżby smarowania ręczne co 1000 godzin. smarem litowym?? proszę o odpowiedź
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 33
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:08
- Lokalizacja: DSW
Witam .Zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie z podobnym pytaniem . Chodzi o smarowanie wrzeciona i ten zbiorniczek z olejam z tylu maszyny . Nie wiem jak to dziala i nie zauwazylem zeby olej ubywalze zbiorniczka . Sciagalem tez oslone z wrzeciona i nie znalazlem tam zadnego wezyka doprowadzajacego olej do wrzeciona . Prosze o wyjasnienie dzialania tego smarowania , poniewaz nie chcialbym wykonczyc lozysk . Z gory dzieki za pomoc . Maszyna to arrow 500
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 lut 2013, 19:22
- Lokalizacja: SULĘCIN
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 33
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:08
- Lokalizacja: DSW
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 paź 2009, 17:22
- Lokalizacja: Wielkopolska
TOMA-PROJEKT
Opadanie osi Z to zły standard - konkretnie serwosilnika osi Z. dla większych maszyn typu 1000 i więcej można zastosować pneumatyczny równoważnik osi Z. W przypadku zaniku napięcia cylinder pneumatyczny przejmuje obciążenie układu Z.
rafalrafal
Olej o małej lepkości przez Nylonowe węże podawany jest w ubudowę wrzeciona. Załączam rysunek oraz zdjęcie w jakich odstępach czasowych i prędkości obrotowej podawany jest olej. Ważne łożyska do smarowania centralnego są specjalne i posiadaja 3 otwory oraz rowek w zewnętrznej obudowie łożyska.
Opadanie osi Z to zły standard - konkretnie serwosilnika osi Z. dla większych maszyn typu 1000 i więcej można zastosować pneumatyczny równoważnik osi Z. W przypadku zaniku napięcia cylinder pneumatyczny przejmuje obciążenie układu Z.
rafalrafal
Olej o małej lepkości przez Nylonowe węże podawany jest w ubudowę wrzeciona. Załączam rysunek oraz zdjęcie w jakich odstępach czasowych i prędkości obrotowej podawany jest olej. Ważne łożyska do smarowania centralnego są specjalne i posiadaja 3 otwory oraz rowek w zewnętrznej obudowie łożyska.
- Załączniki
-
- a.jpg (48.39 KiB) Przejrzano 2608 razy
-
- b.jpg (25.76 KiB) Przejrzano 2598 razy