cincinnati arrow 1000

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
witja18
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 4
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2012, 08:48
Lokalizacja: Stalowa Wola

cincinnati arrow 1000

#1

Post napisał: witja18 » 11 gru 2012, 08:58

Witam. mam pytanie do osób użytkujacych maszyny Cincinnati Arrow. chodzi mi dokładnie o układ smarowania tych maszyn. posiadam maszynę z 2000 roku. Z instrukcji odczytalem że maszyna ma tylko wrzeciono smarowane olejem. jak jest z smarowania śrub i prowadnic. znalazłem jeszcze kalamitki na każdej osi czyżby smarowania ręczne co 1000 godzin. smarem litowym?? proszę o odpowiedź



Tagi:


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#2

Post napisał: dance1 » 11 gru 2012, 19:58

Jak nie masz centralnego smarowania to smarowanie ręczne co 1000h.


ObrazekObrazek


Autor tematu
witja18
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 4
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2012, 08:48
Lokalizacja: Stalowa Wola

#3

Post napisał: witja18 » 11 gru 2012, 21:01

Witam z tyłu za maszyna jest zbiornik z olejem. ale i na łozach koło prowadnic znajduja sie kalamitki. centralne smarowanie olejem też mozliwe. Jak to jest na innych maszynach jurto porobie zdjecia tyłu maszyny


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#4

Post napisał: dance1 » 14 gru 2012, 17:48

Jak są kalamitki to smarujesz, nikt dla parady ich nie montował. Z resztą napisałeś że w instrukcji piszą że tylko wrzeciono smarowane olejem, czyli reszta smarem. Gdzie problem?


Autor tematu
witja18
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 4
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2012, 08:48
Lokalizacja: Stalowa Wola

#5

Post napisał: witja18 » 22 gru 2012, 21:58

Mam jeszcze jedno pytanie jak sie robi referencje magazynu w tej maszynie??


Autor tematu
witja18
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 4
Posty: 42
Rejestracja: 11 gru 2012, 08:48
Lokalizacja: Stalowa Wola

#6

Post napisał: witja18 » 26 gru 2012, 18:55

Jesli ktos wie jak sie robi referencje magazynu na maszynie Cinncinat arrow z Tnc 426 z magazynem parasolowy prosze o innformacje.


rafalrafal
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 33
Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:08
Lokalizacja: DSW

#7

Post napisał: rafalrafal » 10 mar 2013, 21:05

Witam .Zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie z podobnym pytaniem . Chodzi o smarowanie wrzeciona i ten zbiorniczek z olejam z tylu maszyny . Nie wiem jak to dziala i nie zauwazylem zeby olej ubywalze zbiorniczka . Sciagalem tez oslone z wrzeciona i nie znalazlem tam zadnego wezyka doprowadzajacego olej do wrzeciona . Prosze o wyjasnienie dzialania tego smarowania , poniewaz nie chcialbym wykonczyc lozysk . Z gory dzieki za pomoc . Maszyna to arrow 500


TOMA-PROJEKT
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 9
Rejestracja: 05 lut 2013, 19:22
Lokalizacja: SULĘCIN

#8

Post napisał: TOMA-PROJEKT » 25 mar 2013, 13:37

Witam,

Ja posiadam CSabre_750, smarowane jest tylko wrzeciono olejem, reszta przez kalamitki.

Ale ja też mam pytanie, czy w waszych maszynach po odłączeniu zasilania przez ENEA , wasze wrzeciona opadają z 1mm w osi Z ?

MT


rafalrafal
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 33
Rejestracja: 07 wrz 2011, 22:08
Lokalizacja: DSW

#9

Post napisał: rafalrafal » 25 mar 2013, 21:12

Jak olej dostaje sie do wrzeciona ,satam jakies rurki doprowadzajace ?


magic0123456789
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2009, 17:22
Lokalizacja: Wielkopolska

#10

Post napisał: magic0123456789 » 27 mar 2013, 13:48

TOMA-PROJEKT
Opadanie osi Z to zły standard - konkretnie serwosilnika osi Z. dla większych maszyn typu 1000 i więcej można zastosować pneumatyczny równoważnik osi Z. W przypadku zaniku napięcia cylinder pneumatyczny przejmuje obciążenie układu Z.

rafalrafal
Olej o małej lepkości przez Nylonowe węże podawany jest w ubudowę wrzeciona. Załączam rysunek oraz zdjęcie w jakich odstępach czasowych i prędkości obrotowej podawany jest olej. Ważne łożyska do smarowania centralnego są specjalne i posiadaja 3 otwory oraz rowek w zewnętrznej obudowie łożyska.
Załączniki
a.jpg
a.jpg (48.39 KiB) Przejrzano 2496 razy
b.jpg
b.jpg (25.76 KiB) Przejrzano 2486 razy

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Heidenhain”