Możesz podać link do jakiegoś zdjęcia? Nie wiem nawet co to jest ten UrsusZienek pisze:U Ursusa wałki sż przy płycie Zetki z wrzecionem, a łożyska na płycie zetki - twz krzyżaku.
Tobie też to polecamy.
Prośba o ocenę projektu - konstrukcja aluminiowa
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 lut 2013, 22:32
- Lokalizacja: Katowice
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 lut 2013, 22:32
- Lokalizacja: Katowice
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
Zaleta jest taka, że jak na maksa podniesiesz wrzeciono, to nic poniżej się nie majta; jak na maksa opuścisz, to maszyna jest niższa. Poza tym "krzyżak" jest znacznie mniejszy, niż płyta dla wersji z nieruchomymi wałkami (czyli tańszy i łatwiejszy do wykonania). Nie ma problemu, co zrobić z silnikiem - jeździ razem z wrzecionem.
Ursus, to jak wiadomo, taki ciągnik. Albo misio.
Ursus, to jak wiadomo, taki ciągnik. Albo misio.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 lut 2013, 22:32
- Lokalizacja: Katowice
@sajgon - Wyżarzak, Krzyżak - brzmi podobnie
Poprawiłem tę X-Z - kę. Rozumiem, że w spoczynku wysokość maszyny jest mniejsza oraz mniej kable silnika plączą się z kablem wrzeciona.
Ale czy tak taniej w takiej wersji? Ja nie widzę oszczędności materiału. Wydaje mi się, że też w kierunku Y tyle samo wrzeciono wystaje w obydwu wersjach. Poniżej obrazki z krzyżakiem z podniesionym i upuszczonym wrzecionem.
Poprawiłem tę X-Z - kę. Rozumiem, że w spoczynku wysokość maszyny jest mniejsza oraz mniej kable silnika plączą się z kablem wrzeciona.
Ale czy tak taniej w takiej wersji? Ja nie widzę oszczędności materiału. Wydaje mi się, że też w kierunku Y tyle samo wrzeciono wystaje w obydwu wersjach. Poniżej obrazki z krzyżakiem z podniesionym i upuszczonym wrzecionem.