System mocowania VACUM XPV-32 wdrażam produkt proszę opinie
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 sty 2014, 13:13
- Lokalizacja: Sandomierz
- Kontakt:
Przy obróbce szkła miałem do czynienia z innymi rozwiązaniami firmy BYSTRONIC.
Stół aluminiowy płaski z otworami na krzyż zaślepionymi po bokach a ssawki są przykręcone do stołu za pośrednictwem śrub z otworem. Pola nie wykorzystane są zaślepione śrubą plus dekiel z oringiem. Stół jest obrotowy.
Stół aluminiowy płaski z otworami na krzyż zaślepionymi po bokach a ssawki są przykręcone do stołu za pośrednictwem śrub z otworem. Pola nie wykorzystane są zaślepione śrubą plus dekiel z oringiem. Stół jest obrotowy.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 3099
- Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
- Lokalizacja: G-G
nie napisałem że maszyny są nieprecyzyjne tylko że ustawienie ssawek jest nieprecyzyjne, wielkie molochy trzepią kilku tysięczne serie to i mobilność maszyn ich za bardzo nie obchodzi, jakbyś miał 20 różnych programów do wykonania na zmianie to byś docenił "moje" ssawki.
Zresztą temat nie o maszynach do szkła/ kamienia, chodziło mi tylko o to że szybko złączki się sprawdzają bezproblemowo, a nie o rodzaje ssawek.
Tak tylko dodam produkcja szyb do samochodów to pikuś, przednia szyba to jakieś 5 ssawek 180mm (max) szkło od 4-6mm (przy laminatach 6.4), przeważnie jedna tarcza diamentowa, kształt wycięty na stole także freza nie potrzeba (w większości przypadków).
To teraz ustaw maszynę z tymi ssawkami pod np stopnie szklane/kamień 19-30mm jakieś zaokrąglane, weź pod uwagę piłę kątową, frez, 2 rodzaje wierteł (nawiercanie od dołu+ wiercenie), jakieś 3-7 tarczy do wykończenia. Na koniec pytanie ile ssawek rozjechałeś i ile czasu ustawiałeś?
26 minuta tak mniej więcej wygląda oszlifowanie szyby samochodowej
Pozdrawiam.
Sorry za O.T.
Zresztą temat nie o maszynach do szkła/ kamienia, chodziło mi tylko o to że szybko złączki się sprawdzają bezproblemowo, a nie o rodzaje ssawek.
Tak tylko dodam produkcja szyb do samochodów to pikuś, przednia szyba to jakieś 5 ssawek 180mm (max) szkło od 4-6mm (przy laminatach 6.4), przeważnie jedna tarcza diamentowa, kształt wycięty na stole także freza nie potrzeba (w większości przypadków).
To teraz ustaw maszynę z tymi ssawkami pod np stopnie szklane/kamień 19-30mm jakieś zaokrąglane, weź pod uwagę piłę kątową, frez, 2 rodzaje wierteł (nawiercanie od dołu+ wiercenie), jakieś 3-7 tarczy do wykończenia. Na koniec pytanie ile ssawek rozjechałeś i ile czasu ustawiałeś?
26 minuta tak mniej więcej wygląda oszlifowanie szyby samochodowej
Pozdrawiam.
Sorry za O.T.
I don't like principles, I prefer prejudices
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 3099
- Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
- Lokalizacja: G-G
nie chodziło mi o dokładne grubości szkła wykorzystywanych w automotive tylko o to żeby kolega zauważył że max obróbka (zatępianie bardziej) szyby 6.4 ma się nijak do obróbki szybki 19-30 czy 60+mm.
Czasami robimy szyby na zamówienie do starych samochodów, kombajnów, sprzętu rolniczego, budowlanego, 4-6.4mm, ciekawe wyzwania. Kilka zleceń dla armii także mieliśmy, szyby do okrętów, do wozów bojowych, także poszycia cięte na -w-jet (kevlar).
Chyba temat wyczerpaliśmy.
Czasami robimy szyby na zamówienie do starych samochodów, kombajnów, sprzętu rolniczego, budowlanego, 4-6.4mm, ciekawe wyzwania. Kilka zleceń dla armii także mieliśmy, szyby do okrętów, do wozów bojowych, także poszycia cięte na -w-jet (kevlar).
Chyba temat wyczerpaliśmy.

I don't like principles, I prefer prejudices