No bo przełącznik poza włączeniem jednego przewodu silnika musi odłączać też drugi przełącznik.
Mi chodzi o to że włącznik ma mieć styki NO+NC (czyli dwa).
A nie że ma być włącznik NO + włącznik NC.
Pilot do przelaczania obrotow silnika
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 3775
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 10:58
- Lokalizacja: ::
Wystarczą 2 przyciski ze stykami NO+NC (nawet może być wspólna kotwica dla obu styków).
Przy okazji będzie hamowanie silnika po puszczeniu przycisków (choć to może też być wadą, zależy czym to ma sterować).
Połączenie podobne jak na tym rysunku:

Tylko przełączniki powinny być 2 sterowane osobno a nie 1 sterowany razem.
Przy okazji będzie hamowanie silnika po puszczeniu przycisków (choć to może też być wadą, zależy czym to ma sterować).
Połączenie podobne jak na tym rysunku:

Tylko przełączniki powinny być 2 sterowane osobno a nie 1 sterowany razem.