Z młotkiem właśnie ostrożnie było a moczy się to już parę dni, myślę ze do zamrażarki na -24 st.C można jeszcze spróbować.
Poproszę w takim razie o zwymiarowanie gitary.
Czy ktoś używa podzielnicy UDG D160 ( prod. rosyjska) ?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 199
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 21:26
- Lokalizacja: kraków
podzielnica
Pracowałem na takiej podzielnicy nasza miała istotnie kołnierz z zapadką ułatwiającą podział przy frezowaniu,możesz spiąć gitarę ze stołem frezarki za pomocą gitary np z frezarką 6T 12-1(wymagane dodatkowe koło na śrubie od stołu),wtedy masz napęd mechaniczny możesz frezować zęby o linii śrubowej,masz tarcze przy frezarce dwustronną do dzielenia ? śćiągnij sobie DTR do tej podzielnicy są tam podziały równierz na ułamki,hamulec musisz mieć z żeliwa aby dobrze hamował,jak odkręcisz śrubę od hamulca z boku i wyjmiesz palec od blokady sprawdź czy masz w środku wkładkę do hamowania mały wałek żeliwny fi 6 jak dobrze pamiętam,podzielnicę musisz delikatnie zablokować aby śię nie obróciła np kostką żeliwną przykręć podzielnice do maszyny jak możesz,musisz zerwać szarpnięciem uchwyt wkręć sobie jakiś pręt w szczeki np 6 kąt (wcześniej dospawaj do niego dłuższe ramie aby mieć dzwignię)w przypadku podgrzewania mozesz zniszczyć stożek
- Załączniki
-
- podzielnica udg h-160.rar
- (2.44 MiB) Pobrany 382 razy
tuptus
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz
DTR już sobie ściągnąłem z wcześniejszego linka a hamulec dzisiaj skończyłem robić z 45 i działa poprawnie (materiał z braku innej możliwości odciąłem dużą szlifierką kątową trochę to trwało fi 110). Jak podgrzewam takie rzeczy to nie aż tak żeby się coś działo (trochę ponad 100 tak żeby woda zaczęła wrzeć jak się skropi generalnie mniej jak 250 nie powinno zaszkodzić).
Dzisiaj złożyłem wszystko razem i działa bardzo ładnie. Pozostaje jeszcze troszkę odmoczyć gwint i jak piszesz odkręcić na zryw.
Na zdjęciach tarcza hamulca nowa i stara oraz sposób wykonania rowka wpustowego - dłutowanie na tokarce
Dzisiaj złożyłem wszystko razem i działa bardzo ładnie. Pozostaje jeszcze troszkę odmoczyć gwint i jak piszesz odkręcić na zryw.
Na zdjęciach tarcza hamulca nowa i stara oraz sposób wykonania rowka wpustowego - dłutowanie na tokarce

- Załączniki
-
- ham2.jpg (65.33 KiB) Przejrzano 987 razy
-
- ham.jpg (53.47 KiB) Przejrzano 988 razy
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz