Sterownik 4 osie Polskiej produkcji E5030X4
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 580
- Rejestracja: 07 sty 2009, 18:38
- Lokalizacja: Zgierz
Nie wiem dlaczego, ale mi ta pompa ładunkowa kojarzy się z przekaźnikami...
Niebawem pewnie sam konstruktor nas wszystkich oświeci...
Ja zrobiłem tak, jak jeden z kolegów pisał - ustawiłem podział, prąd, resztę zostawiłem tak jak przyjechało. Sterownik działa jak należy i jestem zadowolony.
Żeby była z tego źródła podobna integra na nieco większy prąd... taki typowy pod silniki 2Nm - 4,2/ 4,5A
Pozdrawiam.
Tomek.
Niebawem pewnie sam konstruktor nas wszystkich oświeci...
Ja zrobiłem tak, jak jeden z kolegów pisał - ustawiłem podział, prąd, resztę zostawiłem tak jak przyjechało. Sterownik działa jak należy i jestem zadowolony.
Żeby była z tego źródła podobna integra na nieco większy prąd... taki typowy pod silniki 2Nm - 4,2/ 4,5A
Pozdrawiam.
Tomek.
Tagi:
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 19
- Posty: 1507
- Rejestracja: 04 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kristiansund
- Kontakt:
a czytaliście co tam w opisie (w ramce) pisze przy tych szpilkach?pixes2 pisze:Nie wiem dlaczego, ale mi ta pompa ładunkowa kojarzy się z przekaźnikami...
Niebawem pewnie sam konstruktor nas wszystkich oświeci...
Ja zrobiłem tak, jak jeden z kolegów pisał - ustawiłem podział, prąd, resztę zostawiłem tak jak przyjechało. Sterownik działa jak należy i jestem zadowolony.
Żeby była z tego źródła podobna integra na nieco większy prąd... taki typowy pod silniki 2Nm - 4,2/ 4,5A
Pozdrawiam.
Tomek.
kompletnie tego nie kumamzezwolenie załączenia przekaźników zworka zdjęta- zezwolenie przez cały czas zworka w pozycji CH_P- sygnał dla pompy ładunkowej na pin nr 17 zworka w pozycji ENA=0- przy stanie niskim na pin nr 17
[ Dodano: 2012-04-22, 19:50 ]
a oto praca silników z tym sterownikiem, kto widział moje wcześniejsze filmy to zobaczy różnice
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 mar 2009, 10:57
- Lokalizacja: bielsko
- Kontakt:
na aukcji z allegro jest nr.tel do zlerpa, polecam zadzwonić, bardzo miły i serdeczny człowiek
myślę że wszystko koledze wyjaśni - sam ostatnio u niego byłem , zaskoczyłem się - podłączył pod trafo, silniki pod sterownik pokazał jak się wszystko kreci- doradził jakie i gdzie silniki najtaniej kupić , poświęcił mi naprawdę dużo czasu - szczerze polecam tego sprzedawce
myślę że wszystko koledze wyjaśni - sam ostatnio u niego byłem , zaskoczyłem się - podłączył pod trafo, silniki pod sterownik pokazał jak się wszystko kreci- doradził jakie i gdzie silniki najtaniej kupić , poświęcił mi naprawdę dużo czasu - szczerze polecam tego sprzedawce
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 19
- Posty: 1507
- Rejestracja: 04 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kristiansund
- Kontakt:
Wiem że mogłem zadzwonić i zająć. Chłopu parę dobrych minut i denerwować go moją niewiedzą. Pomyślałem sobie że złożę temat żeby było trochę info dla innych którzy ten sterownik kupią.
Dalsze testy: prędkość ustawiona na 2400, śmiga pięknie. Silniki i sterownik zimne. Boję się co będzie jak złożę śrubę kulową. Teraz mam10x2, a kulowa jest 10x4.
To jak jest z tą pompą? Dzięki temu jest możliwość że to sygnał na pin 17 będzie zaliczał zasilanie sterownika?
Bo jest w opisie jeszcze takie coś jak zabezpieczenie przed włączeniem przekaznikow przy włączeniu zasilania. Może to to. Wie ktoś?
Jak mam zwykle końcówki to mam dołączyć do -24V. I odpowiedniego pinu? To samo pytanie z e-stop.
Dalsze testy: prędkość ustawiona na 2400, śmiga pięknie. Silniki i sterownik zimne. Boję się co będzie jak złożę śrubę kulową. Teraz mam10x2, a kulowa jest 10x4.
To jak jest z tą pompą? Dzięki temu jest możliwość że to sygnał na pin 17 będzie zaliczał zasilanie sterownika?
Bo jest w opisie jeszcze takie coś jak zabezpieczenie przed włączeniem przekaznikow przy włączeniu zasilania. Może to to. Wie ktoś?
Jak mam zwykle końcówki to mam dołączyć do -24V. I odpowiedniego pinu? To samo pytanie z e-stop.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 2558
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
na kulkach to będzie wiatr produkowaćsmouki pisze:Boję się co będzie jak złożę śrubę kulową. Teraz mam10x2, a kulowa jest 10x4.
To jak jest z tą pompą? Dzięki temu jest możliwość że to sygnał na pin 17 będzie zaliczał zasilanie sterownika?
Bo jest w opisie jeszcze takie coś jak zabezpieczenie przed włączeniem przekaznikow przy włączeniu zasilania. Może to to. Wie ktoś?
Jak mam zwykle końcówki to mam dołączyć do -24V. I odpowiedniego pinu? To samo pytanie z e-stop.

na temat tego charge pump niestety nie pomogę.
zwykłe krańcówki lepiej standardowo wpiąć P10-P13.
z rysunku wnosze że standardowe krancówy są NO (normalnie otwarte) i mają wspólny +24
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły