potrzebna pomoc - elektroda w NX

jakie operacje zalecacie i jak najlepiej wykonac?

NX CAM/Unigraphics

Autor tematu
kazuya997
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 27
Rejestracja: 18 sty 2008, 12:50
Lokalizacja: Rzeszow

potrzebna pomoc - elektroda w NX

#1

Post napisał: kazuya997 » 27 sie 2020, 17:36

Cześć,
mam wykonać elektrodę ze zdjęcia. Materiał to miedź ze średnicy fi100 o długości 60mm (taki dostępny). Długość elektrody to około 96mm, więc wpisze się w materiał. Potrzebuję wysokość około 25 mm, ale proszę o poradę jakimi metodami najlepiej byłoby do tego podejść. Nie mam doświadczenia we frezowaniu elektrod, a nie jestem też zaawansowanym programistą w NX. Dostępna maszyna to frezarka 3-osiowa i zakładałem obróbkę konturu na gotowo metodą Floor_wall lub Cavity_mill na głębokość 25, frezowanie Cavity_mill zgrubnie (z naddatkiem 0,25mm) góry elektrody, frezowanie wykańczające Contur_Area lub Streamline góry elektrody. Użyłbym 3-4 frezów: kontur zgrubnie i góra zgróbnie, kontur na gotowo, wierszowanie góry frezem kulistym na gotowo, frezowanie brzegów frezem kulistym.
Czy ktoś mógłby opisać w jaki sposób zalecałby wykonanie tego? Im więcej szczegółów tym lepiej. Jeśli ktoś mógłby zademonstrować na moim pliku stp metodę wykonania tej elektrody przez Skype, podpowiedzieć mi kilka rzeczy, to jestem w stanie wynagrodzić to finansowo przelewem (1 godz. - kwota do zaproponowania). Czy mogę liczyć na jakieś porady? Widoczna kieszonka nie bierze udziału w drążeniu i można ją zaślepić. Na koniec wytną ją w tym miejscu.
Załączniki
elektroda.jpg
elektroda




mateu5
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 618
Rejestracja: 31 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: PL

Re: potrzebna pomoc - elektroda w NX

#2

Post napisał: mateu5 » 28 sie 2020, 09:56

Daj ten plik .stp