Utrwalanie sklejki

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Krystianpietrucha
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 5
Rejestracja: 09 cze 2019, 20:30

Utrwalanie sklejki

#1

Post napisał: Krystianpietrucha » 15 sie 2019, 22:31

Witam. Zwracam się z pytaniem do bardziej doświadczonych forumowiczów. W jaki sposób można utrwalić nacinaną sklejkę 3mm. Jest ponacinana co 1.5mm i potem podgrzewana opalarką lecz po kilku zgięciach zaczyna pękać. Istnieje jakiś sposób żeby utwardzic ją ? Chcę zachować jej elastyczność i wzmocnić jeśli się w ogóle da. Pozdrawiam.



Tagi:


RobWan
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1401
Rejestracja: 17 paź 2004, 20:49
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Re: Utrwalanie sklejki

#2

Post napisał: RobWan » 16 sie 2019, 13:30

Konkrety! :-)
Jakie R gięcia, nacinaniem do wewnątrz czy na zewnątrz? Jaki rzaz? Na jaką głębokość nacięta.
Podgrzewanie tylko pogorszy sprawę. Wysuszy i będzie krucha.
Zwilż wodą.

Robert

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka drewna”