Twarde i nierdzewne

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

amator7
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 6
Posty: 736
Rejestracja: 16 wrz 2016, 17:37
Lokalizacja: centrum

Re: Twarde i nierdzewne

#21

Post napisał: amator7 » 03 sty 2022, 21:28

orion32 pisze:Poczytaj sobie. Nie masz internetu, że o byle pierdołę pytasz jak przedszkolak.

no przecież on przez internet pyta i sobie później tu czyta.
niby fachowiec nad fachowcami a nie udzieli wyczerpującej odpowiedzi tylko szukać mu każe po bezkresie internetu.
a tu rada od amatora ;), zrób tulejkę ze stali jaką masz i daj ją do chromowania, zrobi się nierdzewna a powierzchnia pod zimering będzie twarda.


Nie negocjuje na rozsądnych warunkach z ludźmi, którzy zamierzają mnie pozbawić prawa do rozsądku.


orion32
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 8
Posty: 1360
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Twarde i nierdzewne

#22

Post napisał: orion32 » 03 sty 2022, 21:48

Gdybyś miał pojęcie o chromowaniu, to nie rzucałbyś tak łatwo propozycji.
Tak to możesz, dowolnie udzielać rad i utrzymywać niezmienny poziom bredzenia.
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.


amator7
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 6
Posty: 736
Rejestracja: 16 wrz 2016, 17:37
Lokalizacja: centrum

Re: Twarde i nierdzewne

#23

Post napisał: amator7 » 03 sty 2022, 23:08

orion32 pisze:Gdybyś miał pojęcie o chromowaniu, to nie rzucałbyś tak łatwo propozycji.

może cię to zdziwi ale nie jeden raz oddawałem różne detale do chromowania i ci którzy kładli chrom nie robili tylu problemów co ty tutaj.
a to gdzie mam twoje komentarze panie fachowiec, pod moim adresem to ty już pewnie wiesz, a przynajmniej mam nadzieję że dasz radę się domyśleć. ;)
ale jak chcesz to dalej trzymaj sobie właściwy poziom elokwencji :mrgreen:
Nie negocjuje na rozsądnych warunkach z ludźmi, którzy zamierzają mnie pozbawić prawa do rozsądku.


orion32
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 8
Posty: 1360
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Twarde i nierdzewne

#24

Post napisał: orion32 » 03 sty 2022, 23:32

Taa, w Barwilu? Nie wiesz nawet o czym piszesz i o jaką powłokę chodzi. Na pewno tam nie położą takiej powłoki, jaka tu jest potrzebna, bo nie mają możliwości technicznych. .
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.


szopenn
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1335
Rejestracja: 21 gru 2015, 11:22
Lokalizacja: Lublin

Re: Twarde i nierdzewne

#25

Post napisał: szopenn » 04 sty 2022, 08:20

po co to chromować jak ten ignorant nie rozumie, że simeringi wycierają nawet czopy wałów korbowych pracując 'tylko' w oleju, a one z gównolitu nie są, a chce cudów w piaskownicy. To miejscowy .... jakiś...właśnie dotarł do ściany, zamiast sobie zorbić 10 tulejków i mieniać, to będzie szukał niezacieralnej, z grabu może sobie utocz, twardy jest i nierdzewny.

Co tu jeszcze szukać jak korba w czasie jazdy wygląda tak:
Obrazek

teraz pokaż mi to miejsce z simeringiem w glebogryzarce jak wygląda nawet po całej dobie spulchniania ziemi. Myślisz że konstruktorzy popełniają takie kardynalne błędy jak ty. Wiesz co to są odrzutniki, osłony, uszczelniacze kierunkowe itp? W swojej konstrukcji wstawiłeś tuleje pod simering, blat odsuwając od supportu tym samym tworząc tam sporo miejsca na brud, gdzie w fabrycznym rozwiązaniu łożysko suportu ma teflonowy odrzutnik do którego przylega na styk korba:

Obrazek

Obrazek

Teraz sam sobie odpowiedz jaką tulejkę musisz zaprojektować, lub jakiej osłony potrzebujesz geniuszu.

Awatar użytkownika

Autor tematu
prosteiszkuteczneWynalazki
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 654
Rejestracja: 05 cze 2019, 17:00

Re: Twarde i nierdzewne

#26

Post napisał: prosteiszkuteczneWynalazki » 04 sty 2022, 10:27

Ta tulejka nie jest do suportu.
Te fabryczne suporty co pokazujesz to twkisz szajs, że po kilku jazdach w wodzie łożyska w środku już są zardzewiałe 🤣


szopenn
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 7
Posty: 1335
Rejestracja: 21 gru 2015, 11:22
Lokalizacja: Lublin

Re: Twarde i nierdzewne

#27

Post napisał: szopenn » 04 sty 2022, 10:48

prosteiszkuteczneWynalazki pisze:Te fabryczne suporty co pokazujesz to twkisz szajs, że po kilku jazdach w wodzie łożyska w środku już są zardzewiałe


amfibie sobie kup


marek żebrowski
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 108
Rejestracja: 03 wrz 2009, 16:51
Lokalizacja: olsztyn

Re: Twarde i nierdzewne

#28

Post napisał: marek żebrowski » 04 sty 2022, 11:16

A jak długo to pracowało ,nie ma rzeczy które się nie zużywają .Jak to mówią kropla drąży skałę , Nierdzewkę można hartować ale też z czasem się wyrobi no i kwestia w jakim medium to pracuje .


amator7
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 6
Posty: 736
Rejestracja: 16 wrz 2016, 17:37
Lokalizacja: centrum

Re: Twarde i nierdzewne

#29

Post napisał: amator7 » 04 sty 2022, 15:18

orion32 pisze:Na pewno tam nie położą takiej powłoki, jaka tu jest potrzebna

kładą chrom techniczny, zbyt mało jak na twoje potrzeby? to zastosuj technologie kosmiczne.
ale to przecież tylko jakaś tulejka do roweru, panie majster.
Nie negocjuje na rozsądnych warunkach z ludźmi, którzy zamierzają mnie pozbawić prawa do rozsądku.


orion32
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 8
Posty: 1360
Rejestracja: 18 kwie 2017, 21:55

Re: Twarde i nierdzewne

#30

Post napisał: orion32 » 04 sty 2022, 18:16

Gadaj zdrów. Kładą ozdobny, i to nie zawsze im wychodzi. Znam tę firmę. Ogólnie słabo z jakością.
Ostatnio zmieniony 04 sty 2022, 18:40 przez orion32, łącznie zmieniany 1 raz.
,, Iditi na ch. j" maciąg.
PO to dno -aksjomat. Wszystko ma swoje miejsce - Wyborcza, w każdym kiblu! ***** konfederusków.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”