Witam,
Firma jest w posiadaniu maszyny TOYODA FV1165 (Fanuc 0i-MD). Maszyna pobiera (moim zdaniem) mnóstwo oleju, gdyż co około 2 tygodnie muszę uzupełnić cały jej zbiornik. Cały olej spływa dodatkowo do chłodziwa, gdzie gdy mam włączony cały czas separator, musiałbym co 10 minut biegać i opróżniać jego zbiornik.
Chciałbym się podpytać czy ktoś posiada u siebie taką maszynę, oraz czy ma podobny problem. Jeżeli nie, to jaki parametr ma ustawiony na T0004 (parametr odpowiada za czas co jaki uruchamia się smarowanie prowadnic).
TOYODA FV1165
Parametr smarowania prowadnic.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:37
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 168
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
Re: TOYODA FV1165
Nie pracowałem co prawda na takiej toyodzie ale w innej japońskiej maszynie z którą miałem styczność litrowy zbiornik wystarczał tydzień , wg książki PLC co 7 minut włączonego wrzeciona było smarowane ;D. Jak spojrzysz na ten temat na zachodnich forach to 'ten typ tak ma ' , olej tanszy niż prowadnice i śruby
. Spytaj na practical machinist tam ludzie pewnie na takich pracują i Ci ktoś udzieli odpowiedzi czy mają tak samo .
