Potrzebuje rad na przyszłość.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Potrzebuje rad na przyszłość.
Witam wszystkich !
Bardzo, ale to bardzo chciałbym zająć się obsługą CNC w przyszłości.
Mam 16 lat i pora żebym wybrał szkolę po gimnazjum, czy możecie mi doradzić, do jakiej szkoły pójść żeby jak najwięcej wiedzieć jak obsługiwać maszyny cnc ? Bardzo mi na tym zależy bo dopiero dzisiaj odkryłem takie zajęcie i już od południa oglądam filmy, z własnoręcznie zrobionymi tokarkami automatycznymi i coraz bardziej jestem przekonany, że właśnie to chce robić w życiu.
Jaką wybrać klase ?
Jestem kompletnie zielony ale chce się wszystkiego dowiedzieć o cnc.
Prosze o rady.
Pozdrawiam.
Bardzo, ale to bardzo chciałbym zająć się obsługą CNC w przyszłości.
Mam 16 lat i pora żebym wybrał szkolę po gimnazjum, czy możecie mi doradzić, do jakiej szkoły pójść żeby jak najwięcej wiedzieć jak obsługiwać maszyny cnc ? Bardzo mi na tym zależy bo dopiero dzisiaj odkryłem takie zajęcie i już od południa oglądam filmy, z własnoręcznie zrobionymi tokarkami automatycznymi i coraz bardziej jestem przekonany, że właśnie to chce robić w życiu.
Jaką wybrać klase ?
Jestem kompletnie zielony ale chce się wszystkiego dowiedzieć o cnc.
Prosze o rady.
Pozdrawiam.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 1
A skończyłeś taka szkole o profilu mechatronicznym, bo ja skończyłem i wiem jakim poziomem sie reprezentują. Lepiej iść do LO przynajmniej później na studiach sajgonu nie będziesz miał z matematyka i fizyka. A jak to przebrniesz to juz polowa drogi za toba. Jedyne co sie w tej szkole nauczylem a pozniej mi sie na studiach przydało to jak sie podłącza amperomierz a jak woltomierz i to by było na tyle. Moza akurat moja szkoła przedstawiała tak niski poziom ale wątpię żeby jakiekolwiek LP dawało szanse opanowania matematyki i fizyki w dostatecznym stopniu żeby później nie mieć problemów z tym na studiach.
-