pomocy..
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
pomocy..
Witam wszystkich forumowiczów .. jestem nowy i powiem szczerze ze nie znam się na maszynach cnc za bardzo ..
mam taki pomysł , chce spróbować wyfrezować umywalkę z drewna ..ciekaw jestem bardzo jak to może wyjść .
jakiej maszyny musze użyć ? może ktoś posiada taką maszynę i chciał by coś przekazać informacji laikowi ... Bardzo mi zależy na rozwoju w tym kierunku .
Pytanie najważniejsze : jaka frezarka CNC będzie najodpowiedniejsza ? jakie maszyny będę jeszcze potrzebował ..
mam taki pomysł , chce spróbować wyfrezować umywalkę z drewna ..ciekaw jestem bardzo jak to może wyjść .
jakiej maszyny musze użyć ? może ktoś posiada taką maszynę i chciał by coś przekazać informacji laikowi ... Bardzo mi zależy na rozwoju w tym kierunku .
Pytanie najważniejsze : jaka frezarka CNC będzie najodpowiedniejsza ? jakie maszyny będę jeszcze potrzebował ..
Krzysztof.T
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
Witam.krzysztof.t pisze:Pytanie najważniejsze : jaka frezarka CNC będzie najodpowiedniejsza ? jakie maszyny będę jeszcze potrzebował ..
Maszyna o posuwach roboczych w osiach X Y Z (a jeszcze lepiej jakby miała 4 osie) nie mniejszych niż wielkość umywalki - to chyba logiczne.
Jeśli jesteś tym poważnie zainteresowany to radzę czytać fora, czytać, czytać, a później zadawać konkretne pytania. Zagłęb się w temat to się dowiesz, że maszyna taka nie kosztuje mało - nawet wykonana we własnym zakresie.
W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3