SummaCut d120SE oraz SignCut win10

Plotery tnące

Autor tematu
hexed
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2017, 07:49
Lokalizacja: Krk

SummaCut d120SE oraz SignCut win10

#1

Post napisał: hexed » 12 kwie 2017, 07:51

Witam,

posiadam problem z Summa D120SE. Otóż na nowym PC z Win10, SignCut nie wykrywa mi plotera (mimo dobrych ustawien w programie, jest brak komunikacji SignCut > ploter). Jest to o tyle dziwne że na starym PC również z Win10 ploter działał. Oprogramowanie oficjalne z Summa działa i wykrywa ploter bez najmniejszego problemu. Oczywiscie sterowniki z Summa site zostaly zainstalowane. Czy ktos kiedys spotkal sie z podobnym problemem i ewentualnie ma jakies pomysly ?

pozdrawiam




dora01
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 07 lut 2018, 19:49

Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10

#2

Post napisał: dora01 » 07 lut 2018, 19:59

Witam, mam podobny problem. Mianowicie ploter jest połączony z komputerem lecz nie reaguje na wykonywane polecenia. Wszystkie sterowniki zainstalowane. Maszyna w gotowości, ale nic sie nie dzieje. Co zrobić?


rsz
Posty w temacie: 1

Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10

#3

Post napisał: rsz » 09 lut 2018, 13:56

Czy sterowniki były instalowane przed podłączeniem plotera do USB?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Plotery tnące”