Witam,
posiadam problem z Summa D120SE. Otóż na nowym PC z Win10, SignCut nie wykrywa mi plotera (mimo dobrych ustawien w programie, jest brak komunikacji SignCut > ploter). Jest to o tyle dziwne że na starym PC również z Win10 ploter działał. Oprogramowanie oficjalne z Summa działa i wykrywa ploter bez najmniejszego problemu. Oczywiscie sterowniki z Summa site zostaly zainstalowane. Czy ktos kiedys spotkal sie z podobnym problemem i ewentualnie ma jakies pomysly ?
pozdrawiam
SummaCut d120SE oraz SignCut win10
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 lut 2018, 19:49
Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10
Witam, mam podobny problem. Mianowicie ploter jest połączony z komputerem lecz nie reaguje na wykonywane polecenia. Wszystkie sterowniki zainstalowane. Maszyna w gotowości, ale nic sie nie dzieje. Co zrobić?
-
- Posty w temacie: 1
Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10
Czy sterowniki były instalowane przed podłączeniem plotera do USB?
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 paź 2018, 23:08
- Lokalizacja: Ciechanowo
- Kontakt: