Samouczki

Rhino 3D

Autor tematu
albercik
Posty w temacie: 6

Samouczki

#1

Post napisał: albercik » 24 gru 2012, 19:40

Ma ktoś ?mógłby udostępnić? chodzi mi o modelowanie w przestrzeni.
są filmiki na jutube ale nie pokazują podstaw, mam materiały do innych programów mogę się wymienić, jestem początkującym, szukam podstaw, konkretnych ćwiczeń



Tagi:


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 7
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Samouczki

#2

Post napisał: kubus838 » 25 gru 2012, 01:47

albercik pisze:Ma ktoś ?mógłby udostępnić? chodzi mi o modelowanie w przestrzeni.
są filmiki na jutube ale nie pokazują podstaw, mam materiały do innych programów mogę się wymienić, jestem początkującym, szukam podstaw, konkretnych ćwiczeń

To napisz z czym masz problem a postaram się Ciebie naprowadzić. Rhino wbrew pozorom nie jest takie trudne. Jak już się zorientujesz o co chodzi to zobaczysz jaka jest fajna zabawa z rhino

robert


Autor tematu
albercik
Posty w temacie: 6

#3

Post napisał: albercik » 25 gru 2012, 09:58

Chcę wyciągnąć dwuteownik # 12 na konkretną wysokość, rysuję szki ale jak to wyciągnąć na odpowiednią długość?
PS
co do szkicowania to muszę chyba rysować idealanie /wymiary/zgodnie z rysunkiem bo chyba nie ma edycji wymiaru że narysowałęm na 10 i przeedytuję np na 14? /klikam 2 razy na wymiar i zmieniam na 14, jak w porog. CAD/?


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 7
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

#4

Post napisał: kubus838 » 25 gru 2012, 12:29

albercik pisze:Chcę wyciągnąć dwuteownik # 12 na konkretną wysokość, rysuję szki ale jak to wyciągnąć na odpowiednią długość?
PS
co do szkicowania to muszę chyba rysować idealanie /wymiary/zgodnie z rysunkiem bo chyba nie ma edycji wymiaru że narysowałęm na 10 i przeedytuję np na 14? /klikam 2 razy na wymiar i zmieniam na 14, jak w porog. CAD/?

No dobra od początku