Rhino

Rhino 3D

Autor tematu
mirsab
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2009, 07:20
Lokalizacja: Sandomierz

Rhino

#1

Post napisał: mirsab » 11 mar 2009, 07:30

Jestem początkującym uzytkownikiem frezarki 3d. Zasugerownay postami na forum skłaniam się ku Rhino. Mam wykonywać proste formy pod wytłaczarkę i ewewntualnie reliefy w stylu Artcama. Proszę o pomoc. Jakie elementy Rhino muszę pobrać? Prosżę o ewentualne sugestie na temat darmowego oprogramowania.
pozdtrawiam



Tagi:


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5317
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

#2

Post napisał: jasiu... » 11 mar 2009, 14:51

http://www.mecsoft.com/Mec/Products/FreeMill.shtml

Na początek dasz radę w nim ścieżkę dla freza opracować, a jest za darmo i jest łatwy.

Niestety, powierzchnię musisz opracować w Rhino, a to już kosztuje. O piratach proponuję nie mówić.

Z drugiej strony Rhino należy do najtańszych modelerów, stąd jeśli ma pracować w firmie, może warto kupić? Nie bardzo rozumiem, "jakie elementy chciałbyś pobierać". Rhino, to rhino, modeler i wszystko. Jeden program, który musisz mieć, bez żadnych "dodatków opcjonalnych".


Autor tematu
mirsab
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2009, 07:20
Lokalizacja: Sandomierz

#3

Post napisał: mirsab » 11 mar 2009, 20:07

Dzięki wielkie. Widziałem na stronce dodatki typu Rhino art itp. myślałem że może są potrzebne. A czu jest może jakaś strawna dla nieanglojęzycznego instrokcja czy pokazik do Free milla?
pozdrawiam.


OZI
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 130
Rejestracja: 27 lut 2008, 09:07
Lokalizacja: Polska

#4

Post napisał: OZI » 12 mar 2009, 21:11